پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان روز سه شنبه به نقل از «صابر رحیمی» اظهار داشت: یکی از دستاوردهای برگزاری اجلاس روسای فدراسیون های ورزشی که به میزبانی قصرشیرین برگزار شد، اهدای 12دستگاه دیالیز توسط فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند به استان بود.
وی ادامه داد: موافقت برخی روسای فدراسیون ها با برپایی اردوی تیم های ملی و همچنین اعمال تخفیف و معافیت های مختلف برای تیم های لیگ برتری و لیگ یکی استان از دیگر دستاوردها به شمار می رود.
رحیمی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در اجلاس روسای فدراسیون های ورزشی، مطرح کردن میزبانی فینال جام حذفی باشگاه های کشور در فصل جاری بود که قرار شد این موضوع به صورت کارشناسی مطرح و نتیجه آن توسط فدراسیون فوتبال مطرح شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، افتتاح زمین چمن مصنوعی قصرشیرین و دیواره صخره نوردی کرمانشاه را از دیگر مزایای برگزاری اجلاس روسای فدراسیون های ورزشی عنوان کرد.
وی یادآوری کرد: در حالی شاهد حضور همه روسای فدراسیون های ورزشی بودیم که اگر در حالت طبیعی قرار بود ماهی یک رئیس فدراسیون نیز به کرمانشاه سفر کند حدود چهار سال این کار طول می کشید.
رحیمی در پایان گفت: همچنین وزیر ورزش و جوانان نیز در کمتر از 10 روز 2 بار به کرمانشاه سفر کرد که به طور قطع حضور شخص اول ورزش کشور در استان خالی از دستاودرد نخواهد بود و به زودی ثمرات آن را شاهد خواهیم بود.
اجلاس سالیانه روسای 53 فدراسیون ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، روز پنجشنبه هفته قبل (25 بهمن) در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.