به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده قرارگاه نجف اشرف در این همایش به ایثار و فداکاری پیشمرگان کرد مسلمان اشاره کرد و گفت: از خودگذشتگی پیشمرگان کُرد مسلمان در دفاع از میهن اسلامی ستودنی است.
سردارمحمدنظر عظیمی افزود: پیشمرگان کرد مسلمان به تمام تاکتیک‌های دشمنان در فریب دادن مردم جواب دندان شکن دادند.
وی اظهارداشت: پیشمرگان کرد مسلمان با حضورشان در میادین مختلف، یکی از اهداف انقلاب اسلامی در خنثی سازی تفرقه قومی و مذهبی از سوی دشمن را محقق کردند.
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود نیز گفت: پیشمرگان کُرد مسلمان در سال‌های حماسه و خون در جبهه‌ها همدوش برادران پاسدار خود در دفاع از تمامیت ارضی کشور جانانه افتخار آفریدند.
سردارناصرباباخانی افزود: ما باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشمرگان کُرد مسلمان را به صورت صحیح در جامعه نهادینه و به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
یکی فرماندهان دوران دفاع مقدس هم در این مراسم گفت: مردم جوانرود در موقعیت حساس روزهای اول پیروزی انقلاب با حضور بموقع و درک عمیق شرایط و تحمل سختی سازمان پیشمرگان مسلمان کرد را تشکیل داده و تاثیر بسزایی در دفاع از انقلاب داشتند.
سردار رضا افروز افزود: اگر امروز افتخار زندگی در کشوری را داریم که با اقتدار تمام در معادلات منطقه‌ای و مسائل جهانی تاثیرگذاری دارد از برکت خون پاک شهیدانی است که در جای‌ جای ایران اسلامی برای دفاع از اسلام و انقلاب برخاستند و به شهادت رسیدند.
یکی دیگر از فرمادهان و پیشمرگان کرد مسلمان جوانرود گفت: آیندگان بدانند که در یک مقطع زمانی خاص مردان و زنانی برای دفاع از کشورشان به پا خاستند و برای شکوه و عظمت ایران اسلامی رنج کشیدند و جان دادند که باید یاد و خاطره آنها تا ابد در دل‌های ما زنده باشد.
محمد محمودی، با یادآوری رشادت ها و ازخود گذشتگی مردم جوانرود در دفاع از نظام و انقلاب خواستار توجه ویژه مسئولان به مردم دلاور از کشورایران اسلامی شد.
در ادامه این مراسم جمعی از پیشمرگان کرد مسلمان تجلیل شدند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفرجمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.