به گززارش خبرنگار ایرنا مرادعلی تاتار روز دوشنبه در تجمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان مرزبانی قصرشیرین با تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل افزود: امام خمینی این روز باشکوه را برای ما خلق کرد و ما را از زیر چکمه های طاغوتیان رهایی بخشید.
وی با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: شهیدان ایران اسلامی به امام راحل لبیک گفته و تا آخرین قطره خون خود در رکاب امام ماندند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: امروز ما در حالی جشن انقلاب را برگزار می کنیم، دشمنان انقلاب کمر به توطئه بسته اند اما حضور مردم بار دیگر توطئه ها و ترفندهای دشمن را خنثی کرد.
تاتار افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروز مصمم تر از گذشته، برنامه های خود را برای مقابله با نظام درپیش گرفته اند اما هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران آن ها را نا امید کرد.
وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت راه را برای پیشرفت مردم بسته بود ولی به یمن پیروزی انقلاب اسلامی امروز کشور ما در همه زمینه ها به پیشرفت و شکوفایی رسیده و در دنیا حرفی برای گفتن دارد.
فرماندار قصرشیرین گفت: امروز با خودباوری جوانان ایرانی، کشور ما در برابر تحریم های ناجوانمردانه دشمن ایستاده و یکی از قدرت های تاثیرگذار در منطقه خاورمیانه و جهان است که کشورهای دنیا بر نقش موثر کشور ما واقفند.
تاتار افزود: در دهه فجر امسال 627 میلیارد تومان طرح در شهرستان مرزی قصرشیرین به بهره برداری رسید که نشان از توجه و خدمات نظام به این منطقه مرزی است.
وی از بازگشایی مرز رسمی خسروی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به طور قطع بازگشایی این مرز زمینه را برای پیشرفت بیش از پیش شهرستان فراهم می کند.
امام جمعه قصرشیرین نیز گفت: یوم الله 22 بهمن پیروزی دین خدا بر طاغوت و ظلمت است و حضور در راهپیمایی با شکوه این روز جهاد در راه خدا و رکاب رسول خدا (ص ) است.
حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در تجمع راهپیمایان 22 بهمن افزود: امروز کفار و دشمنان دین خدا به دنبال این هستند در فضای مجازی نظام دینی را با رژیم منحوس پهلوی مقایسه کنند ،رژیمی که سراسر کفر و دروغ بود.
وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند ولی امر مسلمانان را تضعیف کنند اما جوانان و ملت الهی ایران می دانند که رهبر از طرف پروردگار برای دین خدا برگزیده شده است.
وی با مقایسه زمان قبل از انقلاب با پس از انقلاب گفت: در آن زمان راه برای پیشرفت ملت ایران در همه ابعاد بسته شده بود اما به برکت پیروزی این نظام الهی امروز به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های علمی و نظامی و ... رسیده ایم.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برکت و نعمتی برای مردم است زیرا ما با پشتوانه این نظام الهی امروز در همه زمینه ها به استقلال دست یافته ایم .
حجت الاسلام ملکی گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است و سربازان حیدر کرار با یک اشاره ولی امر مسلمانان، زمین و آسمان را برای دشمنان و کفار تبدیل به جهنمی می کنند که اثری از آن ها باقی نماند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امروز دوشنبه از میدان مهدیه تا میدان مرزبانی با حضور گسترده مرزنشینان قصرشیرین محل تجمع راهپیمایان برگزار و در پایان قطعنامه ای در 10 بند قرائت شد و با فریادهای تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 86 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.