به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'محمد قمی' که به عنوان سخنران ویژه مراسم یوم الله 22 بهمن در جمع مردم کرمانشاه سخن می گفت، اظهار داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در تمامی این سال ها مردم بهترین پشتوانه برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.
وی ادامه داد: در این 40 سال کشورمان توفیقات زیادی کسب کرد، پیروزهای مختلف به دست آورد و توانست خود را در زمره کشورهای قدرتمند دنیا قرار دهد، در عین حال مشکلاتی نیز پیش روی مردم قرار داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: تجربه این 40 سال نشان داده که هرجا به مردم اعتماد کردیم موفق بودیم و هر زمان که چشم امیدمان به خارج از کشور و بیگانگان بوده است، ضربه خورده ایم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تحریم های دشمنان هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نکرده است، گفت: هر زمانی که دشمنان فشارهای خود را بر انقلاب افزایش دادند این مردم بودند که با همه توان به حمایت از نظام پرداخته و اجازه ندادند دشمنان به هدف خود برسند.
وی تصریح کرد: پس از روی کار آمدن دولت ترامپ حس استکبارستیزی مردم ایران تقویت شده و طی یکی 2 سال گذشته تنفرشان از آمریکا و استکبار افزایش یافته است.
حجت الاسلام قمی ادامه داد: در این مدت شاهد بوده ایم که سران استکبار به سرکردگی آمریکا به اظهارنظر در مورد انقلاب پرداخته اند و به زعم خود برای مردم ما دلسوزی می کنند در حالی که ملت بیدار و آگاه ایران نیازی به این دلسوزی ها ندارند.
این مقام مسئول، همچنین از مردم استان کرمانشاه تجلیل کرد و گفت: این مردم در این 40 سال به خوبی از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کرده اند و با حضور مقتدرانه خود در صحنه دشمن را از دسیابی به اهدافشان بازداشته اند.
وی در پایان گفت: کرمانشاه با تقدیم 9 هزار و 800 شهید در دوران دفاع مقدس، 950 شهید زن و 15 شهید مدافع حرم دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده و به طور قطع با وجود چنین مردم با بصیرتی دشمن هرگز نخواهد توانست صدمه ای به انقلاب و نظام اسلامی وارد کند.
راهپیمایی پرشور مردم کرمانشاه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مقابل مسجد جامع تا میدان بسیج این شهر برگزار شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.