به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های مدعی زاگرس و سپاهان که هر 2 سودای قهرمانی را در ذهن می پرورانند در حالی فینال زودهنگام لیگ برتر امسال را برگزار می کنند که به خوبی می دانند قهرمانی این فصل آن ها در گرو پیروزی مقابل حریف سرسختشان است.
2 تیم که تقریبا از ابتدای فصل پایاپای هم حرکت کرده و در تمامی دیدارها یا زاگرس صدرنشین بوده و یا سپاهان، دیدار بسیار حساسی باید مقابل یکدیگر برگزار کرده تا مزد یک فصل تلاش خود را با قطعی کردن تقریبی قهرمانی خود جشن بگیرند.
در این میان، تیم زاگرس به واسطه میزبانی و حضور پرشور چند هزار هوادار خود از شانس بیشتری برای کسب پیروزی و نزدیک شدن به قهرمانی برخوردار است، اتفاقی که اگر رخ دهد با توجه به دیدارهای پیش روی نماینده استان بسیار محتمل خواهد بود.
تیم متحد، یکپارچه و کم ادعای زاگرس از ابتدای فصل یکی پس از دیگری رقیبان را از پیش رو برداشت به گونه ای که در پایان نیم فصل نه تنها شکستی در کارنامه اش ثبت شند بلکه تنها در یک مسابقه نتوانست پیروز شود و در نهایت با اقتدار قهرمان هم شد.
اما در آغاز نیم فصل دوم تیم زاگرس که نتوانسته بود به دلیل مشکلات مالی بازیکن تازه ای به خدمت بگیرد با همان نفرات ابتدای فصل و با غیرتی مثال زدنی به کار خود ادامه دهد و پا به پای تیم پرمهره و متمول اصفهانی حرکت کند.
هرچند تساوی در 2 دیدار آخر مقابل صنعت مس کرمان و نیروی زمینی کازرون مقداری باعث عقب ماندن تیم زاگرس و از دست دادن صدر جدول آن هم به خاطر تفاضل گل کمتر شد ولی به طور قطع پیروزی در دیدار مقابل سپاهان می تواند طعم تلخ این تساوی ها را به شیرینی مبدل کند.
در این میان نقش هواداران را نیز نمی توان نادیده گرفت، حضور پرشور حداقل سه تا چهار هزار هوادار پرشور به طور قطع کار را بر هر حریفی سخت می کند و این مهمترین امتیازی است که زاگرس در دیدار مقابل سپاهان دارد و حریف از آن بی بهره است.

** سپاهان را می بریم و قهرمان می شویم
سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در آستانه دیدار حساس این تیم برابر سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان متحد و یکدل، هم قسم شده اند که با پیروزی مقابل حریف اصفهانی قدم بلندی برای قهرمانی در لیگ برتر بردارند.
وی با بیان اینکه تیم زاگرس از لحاظ روحی و آمادگی بدنی در وضعیت بسیار مطلوبی است، افزود: بدون شک انگیزه و نیروی جوانی بازیکنان ما دیگر عواملی هستند که می تواند به تیم ما برای پیروزی کمک کند.
اعظم افزود: پیروزی مقابل سپاهان یعنی پیمودن 90 درصد راه قهرمانی و بازیکنان تیم زاگرس با بازی های خوبی که در این فصل از خود به نمایش گذاشته اند ثابت کرده اند شایستگی کسب این مهم را دارند.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این 2 هفته تمرینات تیم به صورت منظم ادامه پیدا کرد و فکر می کنم همه بازیکنان از آمادگی صددرصدی برخوردار باشند و نگرانی در این خصوص نداریم.
وی در پایان با دعوت از هواداران برای حضور در سالن محل برگزاری مسابقه، گفت: حضور آن ها در مسابقات گذشته بسیار دلگرم کننده بوده و امیدوارم در دیدار مقابل سپاهان نیز بتوانیم با حمایت پرشور هواداران خود به مهمترین پیروزی این فصل خود دست پیدا کنیم.

** بازیکنان تیم زاگرس انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل سپاهان دارند
سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب نیز از انگیزه بازیکنان این تیم برای پیروزی مقابل سپاهان سخن گفت و افزود: با توجه به استراحتی که در هفته چهاردهم داشتیم بازیکنان این فرصت را داشتند که به ریکاوری پرداخته و قوای جسمانی خود را تقویت کنند.
هوشنگ کاکلوند تصریح کرد: مسابقه تیم های زاگرس و سپاهان هرچند از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است اما بعد از ان هم دیدارهای دیگری داریم و نباید تصور کرد با پیروزی یا شکست در این دیدار همه چیز به پایان رسیده است.
وی افزود: بدون شک تیم زاگرس مقابل حریف اصفهانی خود برای پیروزی به میدان می رود و به چیزی جز 2 امتیاز این دیدار فکر نمی کند اما در مقابل تیم سپاهان هم برای پیروزی به اسلام آبادغرب آمده است چرا که می دانند شکست مقابل زاگرس کارشان را بسیار سخت می کند.
سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه برای مسابقه برابر سپاهان همه بازیکنان تیمش را در اختیار دارد، گفت: انجام دادن دستورات تاکتیکی که در طول این 2 هفته مرور کرده ایم می تواند پیروزی ما را رقم بزند.
کاکلوند در پایان با تقاضا از هواداران برای حضور در سالن مسابقه، گفت: تا پایان فصل برای قهرمانی می جنگیم چرا که اعتقاد داریم شایسته دست یابی به آن هستیم.
در پایان هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، تیم های سپاهان اصفهان و زاگرس اسلام آبادغرب با 12 مسابقه و کسب 21 امتیاز به ترتیب با تفاضل مثبت 36 و مثبت 18 رده های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.
2 تیم در مسابقه رفت که به میزبانی اصفهان برگزار شد به تساوی 27 بر 27 رضایت دادند.
دیدار تیم های زاگرس و سپاهان از ساعت 16 روز جمعه (19 بهمن) در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.