به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محسن مفید روز دوشنبه در نهضت روشنگری هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و مربیان صالحین با حضور مردم و مسئولان ادارات در مسجد جامع قصرشیرین افزود: امروز دشمن به دنبال این است ولایت فقیه را تضعیف کند، غافل از اینکه ما عاشورایی هستیم و در راه دفاع از ولایت جان می دهیم.
وی اظهار کرد: سپاه، شورای نگهبان و نیروهای مسلح بازوان رهبر هستند و دشمن در خیال باطل است که به این بازوان ضربه بزند.
رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی گفت: تکلیف مداری یک اصل مهم و دستاورد بزرگ است که انقلاب اسلامی ما را تکلیف مدار بار آورد.
حجت الاسلام مفید اضافه کرد: همچنین خودباری اصل دیگری است که می تواند اهداف انقلاب را پیش ببرد و ما با این مهم نشان دادیم که با تکیه بر ایمان و با اتکا بر توان داخلی خود می توانیم بر دشمن پیروز شویم و تداوم چهل سالگی انقلاب نیز بر مبنای هعمین اصل است.
وی با اشاره به اینکه امروز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم راه مقابله با تحریم های دشمن را انجام کار جهای و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیان کرد.
وی عنوان کرد: امسال در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه ملت ایران را در دفاع از آرمان های والای انقلاب و تداوم مسیر این نظام الهی به نمایش می گذاریم.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.