به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح استان کرمانشاه که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد، اظهار داشت: حضور مقتدرانه نیروهای نظامی باعث رعب و وحشت دشمنان شده است.
وی ادامه داد: امروز در راس کشور فرمانده ای مقتدر و شجاع قرار گرفته است و افتخار بزرگی برای نیروهای مسلح و همه مسئولان است که سرباز این فرمانده بزرگ و لایق باشیم.
آیت الله علما تصریح کرد: ایران اسلامی در دوران حکومت ستمشاهی هیچ اختیاری از خود نداشت و تحت استعمار آمریکا و غرب قرار داشت اما با پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان هم عزت پیدا کرد و هم استقلال یافت تا امروز و در چهل سالگی خود به یکی از بزرگترین قدرت های جهانی تبدیل شود.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: ما در ابتدای انقلاب هیچ چیزی از خود نداشتیم ولی امروز به گفته جانشین فرمانده کل سپاه، روی اقیانوس موشک قرار داشته و آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید از سوی دشمنان هستیم.
وی ادامه داد: در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب که در تهران برپا شده بیش از 500 نوع تسلیحات مدرن به نمایش گذاشته شد تا دنیا بار دیگر تجهیزات دفاعی جمهوری اسلامی را ببیند و متوجه شوند که در این 40 سال اقدامات زیادی صورت گرفته است.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، بصیرت و هوشیاری مردم و همچنین اقتدار و صلابت نیروهای مسلح چه در سپاه و ارتش و چه در نیروی انتظامی و مرزبانی، دشمنان از دستیابی به اهدافشان بازمانده اند.
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: حضرت امام (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب بر وجود اقتدار میان نیروهای مسلح تاکید داشتند و خوشبختانه امروز نیروهای نظامی ما در دنیا می درخشند و اجازه کوچکترین تحرکی را به دشمنان نمی دهند.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی یکی از قدرت های بزرگ جهانی است، به تلاش دشمنان برای سقوط سوریه و کناره گیری بشار اسد رئیس جمهور این کشور اشاره کرد و گفت: 27 کشور غربی به جدیت این موضوع را دنبال و تمام توان و تلاش خود را برای تحقق آن به کار گرفتند اما رهبر مقتدر و شجاع ما فرمودند که هم سوریه و هم رئیس جمهور آن باید بماند و ماند.
آیت الله علما تصریح کرد: این نشانگر اقتدار انقلاب و جمهوری اسلامی است که بسیاری از معادلات جهانی و بین المللی را تعیین می کند و هرگز استکبار نتوانسته ذره ای از برنامه های خود را در مورد آن پیاده کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بخش پایانی صحبت های خود با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، گفت: دهه مبارک فجر یادآور خاطرات شیرینی است که فجرآفرینان در سال 57 رقم زدند.
وی تصریح کرد: مسئولان ما در چهلمین طلیعه پیروزی انقلاب باید بیش از گذشته به مردم خدمت کنند تا حلاوت و شیرینی آن برای عموم مردم قابل لمس باشد.
آیت الله علما گفت: همه ما موظفیم که خدمات انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنیم تا آن ها بدانند دوران پس از انقلاب به هیچ وجه با دوران پیش از آن قابل مقایسه نیست و خدماتی که در این 40 سال انجام شده هزاران برابر بیشتر از دوران قبل از انقلاب بوده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.