به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به سالروز ورود تاریخی امام راحل و تبریک آغاز دهه مبارک فجر افزود: انقلاب اسلامی ایران یک نظام دینی و امام زمانی (عج) است.
وی اظهار داشت: دشمنان در دنیای سیاست 2 گونه هستند که یک نمونه آن دشمن سیاسی است که امروز در دنیا نیز رواج دارد و براساس آن کشوری به دلیل منافع خود با کشور دیگر دشمن می شود که با تغییر رویکرد سیاسی تغییر می کند.
خطیب جمعه قصرشیرین ، دشمنی دیگر را تفکری و اعتقادی بیان کرد که همه ابعاد اجتماعی ، فرهنگی ، دینی و مذهبی را در بر می گیرد و هرگز رویکرد رفتاری آن تغییر نمی کند.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: امروز دشمنی آمریکا با ملت ایران یک دشمنی اعتقادی و ماهیتی است زیرا آن ها نظام اسلامی را که براساس قرآن و اسلام واقعی تشکیل شده و با هرگونه ظلمی مقابله می کند نمی خواهند بلکه آن ها خواهان اسلام آمریکایی، آل سعود و صهیونیستی هستند.
وی ادامه داد: کاخ سفید از دشمنی با ملت ایران دست بر نمی دارند و تا زمانی که ما با دین و آزادی طلبی زندگی کنیم از مواضع خود دست نمی کشد زیرا به ماهیت ضد استکباری مذهب شیعه پی برده است.
وی اظهار داشت: دشمنان بدانند که ما از اعتقادات خود دست نمی کشیم و پیروزی نهایی با نظام اسلامی و ملت الهی ایران است که با رهبری های پیامبرگونه رهبر معظم روز به روز در حال نشر و گسترش است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.