به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به قطع روابط دیپلماتیک ونزوئلا با آمریکا به دستور رییس جمهوری این کشور به دلیل دخالت آمریکا در اوضاع سیاسی ونزوئلا افزود: رییس جمهوری ونزوئلا با رای قانونی مردم این کشور انتخاب شده اما چون مخالف سیاست های آمریکا است، سران شیطانی کاخ سفید اقدام به حمایت از رهبر مخالفان رییس جمهوری انتخاب شده به منظور ایجاد اعتراض های خیابانی کردند.
وی اظهار داشت: آمریکا به رهبر مخالفان رییس جمهوری ونزوئلا اعلام کرده که خود را رییس جمهور موقت معرفی کند و خود نیز از او حمایت کرده و این مشابه همان فتنه 88 است که در کشور ما با ایجاد اغتشاش های خیابانی به راه انداخت.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: ترامپ به دنبال ایجاد کودتا در کشور ونزوئلا همانند کودتایی که در مصر طراحی کرد، است از این رو شیطنت آمریکا با شیطنت اروپا همراه شده است.
حجت الاسلام ملی افزود: جوانان و نوجوانان انقلابی ما بدانند آمریکا دوست هیچ کشوری نیست و فقط منافع خود را نگاه می کند و شیطان بزرگ است.
وی ادامه داد: تحلیلگران بزرگ دنیا گفته اند ادامه اغتشاش های خیابانی در ونزوئلا می تواند امنیت ملی این کشور را نابود و ساختار سیاسی و اقتصادی آن را از بین ببرد.
وی گفت: این برای ما درس است که برای حفظ امنیت قانونی کشورمان همه به قانون احترام بگذارند و گوش به فرمان ولی امر مسلمانان باشند و وقتی کسی با رای مردم انتخاب شد ، کسی حق اعتراض را ندارد و قانون مرجع است.
امام جمعه قصرشیرین گفت: همچنین این مساله می تواند درسی برای مسئولان ما باشد که آمریکا و اروپا در نهایت یکی هستند و ما هیچ دلخوشی نباید به اروپا داشته باشیم و باید بر توان ملی خود تکیه کنیم.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: کسی از تهدیدهای روی میز آمریکا نترسد زیرا توخالی هستند و آن چه که بسیار مهم است تحلیگران دنیا گفته اند اگر هر کشوری در سال 88 به جز ایران اسلامی بود ، نابود و متلاشی می شد اما ایران با 2 ویژگی ، بصیرت دینی و اسلامی ملت که به موقع عمل کردند و همچنین رهبری مدیر، مدبر، نابغه و دانشمند سیاسی که در بازی شطرنجی که غرب به راه انداختند همه را کیش و مات کرد، توانستیم معادلات دشمن را بر هم بزنیم.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.