به گزارش ایرنا ، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان که با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر برگزار شد، اجرای پروژه های مسکن مهر در استان مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه اگر تعهدی در قبال اتمام پروژه ها به مردم داده شده باید حتماً انجام شود، اظهار داشت: در سال های گذشته به مردم گفته شد که شما با پنج تا 6 میلیون تومان صاحب خانه می شوید اما پس از گذشت چند سال این رقم افزایش یافت و مردم نیز توان پرداخت بیشتر را نداشتند و هم اکنون این پروژه ها با مشکل مواجه شده اند لذا برای حل موضوع باید تدابیری اندیشیده شود تا مشکل چنین افرادی حل و این افراد صاحب خانه شوند.
مقام عالی استان گفت: دستگاه های ذیربط باید پیگیری کنند که اجرای باقیمانده پروژه های مسکن مهر در استان انجام شود و قولی که به مردم داده شده حتماً باید اجرایی شود.
بازوند در ادامه با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تخصیص 18 تا 20 میلیون تومان وام بلاعوض برای اتمام مسکن مهرهای مناطق زلزله زده بیان داشت: این موضوع را در جلسه هیات دولت با رئیس جمهوری مطرح کردم لذا برای اتمام این واحدها همه باید تلاش کنیم که ساخت آنها به اتمام برسد و وزارت راه و شهرسازی برای اجرای این موضوع وارد عمل شود تا واحدها هر چه سریعتر به اتمام برسند.
وی همچنین خواستار تعیین تکلیف پروژه 400 واحدی مسکن مهر کرندغرب شد و گفت: اگر این واحدها متقاضی دارند تلاش کنید که هر چه سریعتر به اتمام برسند و ما در این جلسه از کمیته امداد می خواهیم که 150 واحد از این پروژه ها را برای مددجویان خود در اختیار بگیرد تا این عزیزان که با مشکل مسکن روبرو هستند صاحب خانه شوند.
در ادامه این جلسه مابقی پروژه های مسکن مهر در شهرستان ها و مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت که استاندار کرمانشاه دستورات لازم را برای اتمام این پروژه ها صادر کرد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.