به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و مس عصر امروز (پنجشنبه) در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که 2 تیم پس از 60 دقیقه تلاش در نهایت به تساوی 27 بر 27 رضایت داده و امتیازات را تقسیم کردند.
در این مسابقه که با جنجال های زیادی نیز همراه بود 2 تیم بازی تقریبا پایاپایی از خود به نمایش گذاشته و تلاش زیادی برای پیروزی کردند اما در نهایت با نتیجه مساوی زمین مسابقه را ترک کردند، نتیجه ای که میزبان را خوشحال تر از مهمان اسلام آبادی خود کرد.
این دومین تساوی تیم زاگرس در 11 مسابقه ای بوده که تاکنون برگزار کرده و در 9 دیدار دیگر توانسته با اقتدار حریفان خود را شکست دهد.
تیم زاگرس اسلام آبادغرب با این تساوی 20 امتیازی و همچنان به صدرنشینی خود ادامه داد، تیم مس کرمان نیز با 11 امتیاز رده پنجمی خود را حفظ کرد.
نماینده هندبال استان کرمانشاه از 11 مسابقه خود تاکنون 292 گل به ثمر رسانده و در مقابل 274 گل نیز از حریفان دریافت کرده تا با تفاضل 18 صدرنشین لیگ برتر باشد.
زاگرس در هفته سیزدهم رقابت ها، هفته آینده در دیداری حساس و داخل خانه به مصاف نیروی زمینی کازرون تیم سوم و 13 امتیازی مسابقات می رود.
در دیگر دیدار امروز تیم هیات نجف آباد اصفهان موفق شد 27 بر 20 نفت و گاز گچساران را شکست دهد تا 2 تیم با سه امتیاز در رده های آخر جدول قرار بگیرند.
فردا (جمعه) نیز 2 دیدار دیگر برگزار می شود که در یکی از آن ها نیروی زمینی کازرون میزبان ذوب آهن اصفهان است و در دیدار مهم و حساس دیگر سپاهان نزدیک ترین تعقیب کننده زاگرس اسلام آبادغرب، میزبان فراز بام دهدشت تیم چهارم مسابقات خواهد بود.
در جدول رده بندی مسابقات، بعد از تیم زاگرس که با 11 مسابقه و 20 امتیاز صدرنشین است، سپاهان با 9 مسابقه و 16 امتیاز در رده دوم قرار دارد و نیروی زمینی کازرون نیز با 10 مسابقه و 13 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.