محمدحسین محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه رانندگی صبح امروز (19 دی) در محور سراب نیلوفر- کرمانشاه رخ داده که متاسفانه بر اثر آن الفت پور جان خود را از دست داد.
وی افزود: طبق شنیده ها، این کشتی گیر سنگین وزن در روستاهای حوالی سراب نیلوفر زمین کشاورزی داشته که شب گذشته برای سرکشی به مزارع خود به این منطقه مراجعه می کند.
محبی ادامه داد: الفت پور صبح امروز و بعد از بازگشت به سمت کرمانشاه متاسفانه دچار حادثه رانندگی شده و بر اثر واژگونی خودرویش که یک دستگاه سمند بوده جانش را از دست می دهد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: پدر این کشتی گیر نیز پس از شنیدن خبر تصادف فرزندش به علت شدت تالم وارده دچار عارضه قلبی شده و وی نیز جان می سپارد.
وی با بیان اینکه مرحوم الفت پور از جمله کشتی گیران با اخلاق و خوب کرمانشاهی بود، افزود: او سال گذشته و در مسابقات پهلوانی استان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود.
محبی در پایان با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر رضا الفت پور کشتی گیر با اخلاق کرمانشاهی و پدرش صبح فردا ( پنجشنبه 20 دی) در باغ رضوان کرمانشاه برگزار می شود، افزود: مراسم یادبود و گرامیداشت آن ها نیز بعد ازظهر جمعه (21 دی) از ساعت 14 تا 15:30 دقیقه در مسجد چهارمین شهید محراب واقع در شهرک الهیه برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.