به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران یکی از ایستگاه های بازرسی شهرستان کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه کامیون که حامل تعداد زیادی دام بود، مشکوک و آن را متوقف ردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که صاحب آن فاقد مجور قانونی حمل بار بود، 140 راس دام قاچاق کشف شد.
سردار امان اللهی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله به بیش از 2 میلیارد ریال می رسد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به توقیف کامیون، از دستگیری راننده آن و معرفی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان و تاکید کرد: در این راستا اقدام های خوبی نیز از ابتدای سال انجام شده است.

** کشف پنج هزارکیلوگرم پودر پنیر قاچاق در پاوه
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف پنج هزار کیلوگرم پودر پنیر قاچاق در شهرستان پاوه به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهرستان پاوه در حین کنترل خودروهای عبوری به سمت مرز، یک دستگاه کامیون ایسوزو که حامل بار بود را برای بررسی مدارک متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو پنج هزار کیلوگرم پودر پنیر کشف کردند در حالی که در بارنامه حمل شیرخشک به سمت استان های مرکزی کشور درج شده بود.
سرهنگ مرزبانی با اشاره به اینکه قاچاق بودن بار این خودرو برای ماموران مسجل شد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعمل آمده معلوم شد که این نوع پودر پنیر به منظور ساخت پودرهای بدن سازی به خارج از کشور قاچاق می شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به یک میلیارد و 300 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین از دستگیری راننده و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سرهنگ مرزبانی در پایان مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی را از ماموریت های اصلی پلیس برشمرد و گفت: ماموران با جدیت به مقابله با مخلان اقتصادی می پردازند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.