به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در مسابقات این فصل با تیم های پاس همدان، خیبر خرم آباد، آرمان گهر سیرجان، شهرداری فومن، نفت امیدیه، پرسپولیس گناوه، استقلال رامشیر، شهدای بابلسر، نیروی زمینی تهران، مس شهر بابک، نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس در گروه دوم مسابقات قرار گرفت.
پس از آنکه مدیرعامل باشگاه بعث تلاش زیادی برای خرید امتیاز یکی از تیم های لیگ یکی انجام داد و بی فایده بود، این تیم بازهم مجبور به حضور در رقابت های لیگ 2 شد تا با اتکا به بازیکنان خود و کسب نتایج لازم بتواند مجوز صعود برای فصل بعدی را کسب کند.
تیم بعثت کرمانشاه این بار برخلاف سال های گذشته با تبلیغات رسانه ای کمتری مسابقاتش را از هجدهم شهریور ماه آغاز کرد و در نخستین مسابقه فصل مقابل میزبان خود پاس همدان با تساوی بدون متوقف شد.
بعثت که در هفته دوم استراحت داشت، مسابقه دوم را در هفته سوم بازهم خارج از خانه این بار برابر دیگر تیم غرب کشور یعنی خیبر خرم آباد برگزار و به تساوی صفر بر صفر دست پیدا کرد.
میزبانی تیم بعث در هفته چهارم از آرمان گهر سیرجان برای آن ها خوش یمن نبود و اولین شکست این فصل را در دیداری خانگی با حساب سه بر یک پذیرا شد، ناکامی بعثت در هفته پنجم نیز ادامه یافت و این تیم در دیداری دور از انتظار پنج بر یک مقابل شهرداری فومن در زمین حریف شکست خورد.
در هفته ششم نماینده فوتبال کرمانشاه میزبان نفت امیدیه بود که توانست با برتری 2 بر صفر اولین پیروزی این فصل را پس از 2 تساوی و 2 شکست پشت سرهم جشن بگیرند.
بعثت در هفته هفتم با پرسپولیس گناوه در زمین حریف دیدار کرد که به تساوی یک بر یک رسید، نماینده فوتبال کرمانشاه همچنین در هفته هشتم نیز موفق شد 3 بر 2 شهدای بابلسر را از پیش رو بردارد.
هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم با اولین پیروزی خارج از خانه تیم بعث آغاز شد و این تیم توانست 3 بر 2 نیروی زمینی تهران را شکست دهد، پیروزی یک بر صفر بعثت در هفته دهم مقابل مس شهر بابک نیز باعث شد تا این تیم از رده های میانی جدول فاصله و در ردیف پنج تیم اول بایستد.
هفته های یازدهم و دوازدهم برای بعثت خوب آغاز نشد، قبول 2 شکست مشابه یک بر صفر مقابل نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس در زمین رقبا باعث فاصله گرفتن این تیم کرمانشاهی از صدرجدول شد.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور میزبان استقلال رامشیر بود که توانست 2 بر یک پیروز شود.
در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم بعثت کرمانشاه از 12 مسابقه خود صاحب 5 پیروزی، 3 تساوی و 4 باخت شد و با 14 گل زده، 16 گل خورده، تفاضل منفی 2 و کسب 18 امتیاز رده ششم جدول رده بندی گروه دوم را به خود اختصاص داد.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در حالی رتبه ششم را به خود اختصاص داد که با تیم های سوم، چهارم و پنجم هم امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر پائین تر از آن ها ایستاده است، این تیم با پاس همدان تیم دوم نیز تنها 2 امتیاز و با آرمان گهر سیرجان صدرنشین هم پنج امتیاز اختلاف دارد.
مسابقات نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از روز دوشنبه 10 دی آغاز و تیم بعثت کرمانشاه از ساعت 14 این روز در ورزشگاه انقلاب و در حساس ترین دیدار هفته میزبان پاس همدان تیم دوم گروه است.
مسابقات این فصل لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور 26 تیم و در 2 گروه 13 تیمی برگزار می شود.
گزارش: مسعود اسماعیلی
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.