به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول استان که در هتل پارسیان برگزار شد، افزود: باید صمیمانه از تلاش ها و زحمات طاقت فرسای ورزشکاران جانباز و معلول که با وجود کاستی های فراوان موفق به کسب افتخارات بزرگ شده اند قدردانی کنم.
وی ادامه داد: تک تک ورزشکاران معلول با شهامت و تعصب خاصی در میادین حاضر و پرچم مقدس کشور را در میادین جهانی و آسیایی به اهتزاز در آورده اند.
بازوند خطاب به ورزشکاران معلول استان گفت: شما با همت بالای خود توانستید کرمانشاه را در کانون توجهات قرار داده و همت بالای مردم این دیار را بار دیگر ثابت کنید.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: ورزشکاران جانباز و معلول استان سرمایه های عظیمی هستند که باید قدر آن ها را دانست و شرایط موفقیت هرچه بیشترشان را فراهم کرد.
وی با ارزشمند خواندن تلاش های این دسته از ورزشکاران گفت: شما ثابت کردید معلولیت هرگز نمی تواند خللی در عزم و اراده پولادین تان ایجاد کند.
بازوند در‌ پایان از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان نیز به دلیل تلاش های صورت گرفته برای ارتقاء ورزش قدردانی کرد.
در این مراسم همچنین از تعدادی ورزشکاران جانباز و معلول مدال آور در مسابقات جهانی و آسیایی با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.