به گزارش ایرنا ، رستگار یوسفی روز سه شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مهمترین موضوعی که باید در برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدنظر داشته باشیم مردمی بودن برنامه هاست ، باید مردم مستقیما در این برنامه ها حضور داشته باشند.
وی دشمنی های استکبار جهانی را یادآور شد و اظهار داشت: دشمنان و معاندان نظام برنامه ریزی کرده اند که امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کمرنگ برگزار شود و این نشان می دهد که دشمن هنوز بعد از 40 سال ملت ایران را نشناخته است که همواره با حضور خود در صحنه ها تمامی برنامه های آنها را با ناکامی مواجه ساخته است.
یوسفی بر استفاده از ظرفیت بالای رسانه ها برای معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم تاکید کرد و یادآور شد: استفاده از ظرفیت بالای رسانه ها به منظور ارائه دستاوردهای نظام به مردم در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه جوانرود نیز با بیان اینکه جشن های 40 ساله انقلاب باید باشکوهتراز گذشته برگزار شود، گفت: دشمن با مشاهده جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مایوس خواهد شد.
ماموستا ملا احمد فخری افزود: باید ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی برای نسل جوانان چنان تبیین کنیم که در دل آنها بنشیند و احساس نیکی به آنان بدهد.
محمود داوودی زاده رییس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان جوانرود هم به تشریح برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: 17 کمیته تخصصی برای برگزاری جشن های 40 ساله انقلاب اسلامی در این شهرستان نشکیل شده است.
وی خواستار همکاری ادارات و نهادهای برای برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.