به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام سلیمانی روز پنجشنبه در آئین تودیع معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب با حضور اعضای شورای اداری، افزود: خدمات انجام شده در مقابل عظمت و ایثارگری مردم سرپل ذهاب بسیار ناچیز بوده و امید است با استمرار این خدمات شاهد بازگشت دوباره آرامش و زندگی عادی مردم باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برجام کار بزرگی بود، اظهار داشت: برجام به اعتقاد ما و همه دیدگاه های صاحبنظران، یکی از پیچیده ترین کارها بین کشور ما و 6 قدرت بزرگ دنیا بود و اگر امروز شاهد عهد شکنی آمریکا هستیم بهترین دلیل آن، این است که در قضیه برجام موفق بودیم و تصمیم درستی گرفتیم.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: امروز خیلی از آزادیخواهان دنیا و بخش قابل توجهی از نخبگان و دانشگاهیان آمریکا و دنیا مقابل ترامپ قرار گرفتند و این بیانگر تصمیم بزرگ درست نظام ما در قضیه برجام و حقانیت جمهوری اسلامی ایران بود.
سلیمانی ادامه داد: ما وظیفه داریم موفقیت های دولت را در عرصه های مختلف بیان کنیم زیرا این در واقع بیان موفقیت های نظام جمهوری اسلامی است و نباید اجازه دهیم برخی افراد غافل با الفاظ منفی باعث ایجاد دلسردی در کشور شوند.
این مسئول گفت: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام داخلی نیاز دارد تا باعث نشاط و پویایی در جامعه شود چون ناامیدی باعث شکنندگی و مخدوش شدن انسجام جامعه می شود.
وی یکی از راه های ایجاد دلگرمی و امیدواری مردم به نظام را، خدمت درست به مردم بیان کرد و افزود: باید به گونه ای خدمت کنیم که مردم باور کنند خدمتگزارانی واقعی دارند و در نتیجه این مهم، دلبستگی و امیدواری مردم به نظام بیشتر شده و این یک رسالت کاری است.
فرماندار سرپل ذهاب نیز در این جلسه گفت: در جریان زلزله حضور مسئولان در کنار مردم محسوس و قابل درک بود و این مرهون تلاش و همت مدیران است.
محبت جمالی نیا افزود: با توجه به شرایط موجود که دشمنان کشورمان را در تنگنا و مشکلات اقتصادی قرار داده اند لازم است که ادارات اهتمام بیشتری داشته باشند که با همبستگی و همدلی ، مدیریت و برنامه ریزی و ایجاد بسترهای لازم ، بیشترین بهره وری را حاصل کنیم.
نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب ادامه داد: مسئولان باید بیشتر برای مردم وقت بگذارند و با رسانه ها نیز همکاری بیشتری داشته باشند.
در پایان تین جلسه، حسن پیرکرمی به عنوان‌ معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب معرفی و از خدمات حدود 4 ساله 'عزیزمراد کرمی' تقدیر شد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته نیز در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
3012/7399/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.