سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی در حاشیه آیین بدرقه این دانش آموزان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور به مدت 2 روز از یادمان های کرمانشاه، قصرشیرین، گیلانغرب، مطلع الفجر، مرصاد، شهید بهشتی و پادگان ابوذر بازدید می کنند.
وی اظهار داشت: اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، بازگویی ایثار و رشادت های آنان، بزرگداشت ارزش های انقلاب و پاسداری از فرهنگ شهید و شهادت در جامعه انجام می شود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: باید نسل جوان از نزدیک با رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.
کاکایی اضافه کرد: متولیان باید اهتمام لازم برای اتخاذ راهکار درست و اصولی برای پاسداری از ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین انتقال دستاوردهای نظام اسلامی به ویژه در بین جوانان را داشته باشند.
سرپل ذهاب در مقاطع مختلف تحصیلی 15 هزار دانش آموز دارد که در 709 کلاس درس و در قالب 193 آموزشگاه شهری و روستایی مشغول تحصیلند.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق، در هشت سال دفاع مقدس 803 شهید، 163 آزاده و 840 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3012/8066/7399
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.