به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مهرداد سالاری شنبه شب در جلسه کمیسیون ایمنی و حمل و نقل استان کرمانشاه در سرسرای امید استانداری افزود: در برخی از محورهای استان جاذبه هایی در کنار جاده ها وجود دارد که برخی از رانندگان با سرعت بالا برای دیدن این جاذبه ها توقف می کنند که باعث بروز مشکلاتی از جمله سوانح رانندگی می شود.
او تبلیغات فروش محصولات کشاورزی و دامی و غذاخوری ها را از جمله این جاذبه ها دانست و گفت: این موارد باید ساماندهی شود.
وی در ادامه حذف نقاط پرخطر و حادثه خیز با هدف کاهش تصادفات و سوانح رانندگی را در اولویت مجموعه مدیریتی استان دانست و تاکید کرد که باید در راستای کاهش حوادث رانندگی تلاش بیشتری کنیم.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: 102 نقطه حادثه خیز شناسنامه دار در استان شناسایی شده است.
فریبرز کرمی ، خواستار همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر در راستای حذف این نقاط حادثه خیز شد و افزود: اقدام های خوبی در سطح استان در این راستا انجام شده اما برای حذف همه نقاط نیاز به اعتبارات و حمایت های بیشتری داریم.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه نیز در این جلسه تعداد فوتی های هشت ماه سپری شده از سال جاری براثر تصادفات رانندگی را بر پایه آمار پزشکی قانونی 250 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 254 نفر بود که امسال کاهش چهار نفری داشتیم.
سرهنگ محمد حیدری ، همچنین تعداد مصدومان را نیز در این مدت سه هزار و 811 نفر اعلام کرد و افزود: در مدت مشابه سال گذشته این آمار سه هزار و 825 نفر بود که کاهش 214 موردی داشته ایم.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
این استان 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 33 شهر و 2 هزار و 622 روستا دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.