به گزارش ایرنا ، محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه در کارگروه ویژه جشن های مهربانی با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام و مذاهب در استان گفت: این جشنواره می تواند به عنوان برنامه خاص استان سالانه و در سطح ملی برگزار شود.
وی با بیان اینکه برپایی جشنواره ها در استان موجب جذب گردشگران خارجی و داخلی خواهد شد، افزود: ثمره این برنامه ها برجسته شدن نام کرمانشاه و توجه به داشته های استان است ضمن اینکه موجب سرگرمی و نشاط افزایی مردم می شود.
الهی تبار با اشاره به تاثیر روانی برپایی جشنواره در جامعه تصریح کرد: برای شادی بخشی و نشاط افزایی جامعه هر چه در توان داریم بکار بگیریم البته ما به دنبال شادی هستیم که برگرفته از فرهنگ دینی و ملی است که پشتوانه قوی نیز دارد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بر ارتباط هرچه بیشتر دستگاهها با انجمن ها و تشکلهای غیردولتی تاکید کرد و گفت: بسیاری از مدیران با سازمانهای مردم نهاد نزدیک نیستند و از این ظرفیت بهره نمی برند این در حالی است که راه ایجاد مشارکت اجتماعی از همکاری نزدیک با این تشکلها می گذرد.
الهی تبار در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش کلیدی در نشاط افزایی جامعه دارد، افزود: در موضوع ایجاد شور و نشاط آموزش و پرورش جدی ورود داشته باشد چرا که دانش آموز شاد و با نشاط فضای خانواده را نیز با طراوت می کند.
در این کارگروه دستگاه ها و ادارات فرهنگی استان کرمانشاه برای ویژه جشن های مهربانی پیشنهادهای خود را ارائه کردند.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.