به گزارش ایرنا، سرهنگ مجتبی بیاتی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان روانسر افزود: امام (ره) براساس آیات قران، شجره طیبه بسیج را در انقلاب اسلامی پایه ‌ریزی کردند و هر چه زمان بیشتر می‌گذرد ارزش وجود بسیج را بیشتر احساس می‌کنیم.
وی تصریح کرد: آزادی خواهی هایی که امروز در منطقه شاهد هستیم برگرفته از تفکر بسیج است و همگان می دانیم که فرهنگ و تمدن بسیجی مرزها را در نوردیده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه (ص) حضور آگاهانه و به موقع را یکی از شاخصه های بسیج دانست و ادامه داد بسیج در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده و روز به روز شاهد موفقیت های چشمگیری در تمامی عرصه‌ها هستیم.
سرهنگ بیاتی اضافه کرد: بسیج وارد عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و کار فرهنگی شده و دشمنان را مأیوس و ناکام کرده است.
وی اظهار داشت: امروز تهدید دشمنان نظامی نیست بلکه تهدید فرهنگ و عملیات روانی است که بسیج نیز در این حوزه‌ها ورود پیدا کرده و آنچه برای بسیج مهم است آمادگی دفاعی است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه (ص) ، اخلاص در کار و ولایت پذیری را از دیگر شاخصه های بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجیان، با بصیرت و دشمن شناسی توطئه‌های دشمنان را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند که نظام سلطه جهانی چه توطئه هایی علیه مردم انجام می دهند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر نیز گفت: تجمعات مردم در روز بسیج بیانگر چندین پیام است که اولین پیام آن، ترس برای دشمنان است که همواره برای نابودی این نظام تلاش می کنند.
سرهنگ محمدرضا الفتی افزود: پیام دوم آن برای مظلومین جهان است، پیامی به رنگ امید، چرا که بسیج الگوی ملت های مظلوم منطقه می باشد.
وی تصریح کرد: پیام دیگر این حضور این است تا بار دیگر تجدید پیمان خود را با آرامانهای انقلاب به گوش جهانیان برسانیم.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.