منصور کیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یدالله محبی کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاهی است که با نظر سرمربی تیم ملی به عنوان نماینده سنگین وزن کشورمان در مسابقات روسیه شرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: تیم منتخب کشتی آزاد بزرگسالان ایران با 6 کشتی گیر در رقابت های بین المللی روسیه حضور خواهد یافت که محبی نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان خواهد بود.
کیانی افزود: این رقابت ها روزهای دهم و یازدهم آذر در شهر مسکو و با حضور بیش از یکصد کشتی گیر از کشورهای مختلف جهان برگزار می شود.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه همچنین از غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی و ابراهیم مهربان و علی شکری پور به عنوان مربیان تیم ایران در مسابقات بپن المللی روسیه یاد کرد.

** دعوت 2 کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی
وی در ادامه به دعوت از 14 کشتی گیر به اردوی تیم ملی آزاد بزرگسالان ایران در اولین انتخاب غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: محمدرضا قیاسی و یدالله محبی نیز در میان دعوت شدگان حضور دارند.
کیانی خاطرنشان کرد: قیاسی در وزن 86 کیلوگرم و محبی در وزن 125 کیلوگرم حضور دارند که تمرینات خود را از امروز (4 آذر) آغاز کرده اند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه این اردو تا هشتم آذر به طول می انجامد، محل برپایی تمرینات تیم ملی را خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران عنوان کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.