محمد منصوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در رقابت های امسال 21 تیم در چهار گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند که تیم کرمانشاه در گروه سوم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: طبق قرعه کشی انجام شده تیم والیبال کرمانشاه با نمایندگان اراک، مریوان، اصفهان، قزوین و مهاباد همگروه شده است.
منصوری همچنین با اشاره به مشخص شدن ترکیب تیم کرمانشاه، افزود: تقریبا همگی آن ها را نفرات بومی تشکیل می دهند که در میانشان هم بازیکنان جوان دیده می شود و هم از نفرات باتجربه استفاده شده است.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه تصریح کرد: تیم منتخب والیبال استان با هزینه ای در حدود سه میلیارد ریال در این رقابت ها حضور پیدا کرده و تنها هدفش نیز ماندن در لیگ دسته اول و حفظ کردن نام والیبال کرمانشاه در کشور است.
وی ادامه داد: طبق اعلام فدراسیون تیم های حاضر در این مسابقات هفته ای 2 مسابقه در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برگزار می کنند که تیم کرمانشاه روزهای دوشنبه میزبان و پنجشنبه مهمان است.
منصوری با بیان اینکه تیم کرمانشاه نخستین مسابقه خود را روز دوشنبه 21 آبان مقابل تیمی که هنوز مشخص نشده برگزار می کند، خاطرنشان کرد: مسابقات این تیم در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه همچنین با اعلام رایگان بودن تماشای مسابقات تیم کرمانشاه، از مردم و هواداران ورزش دعوت کرد با حضور در سالن محل برگزاری مسابقه به حمایت و تشویق تیم استان خود بپردازند.
وی همچنین در پایان اصحاب رسانه را یار پانزدهم تیم والیبال کرمانشاه معرفی کرد و گفت: حمایت خبرنگاران از تیم کرمانشاه در موفقیت این تیم و روحیه بخشی به بازیکنان بسیار اثرگذار خواهد بود و امیدوارم در طول فصل از حمایت اصحاب رسانه و هم هواداران برخوردار شویم.
مرحله اول مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم های پنجم و ششم حذف می شوند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود کنند.
تیم های اول تا چهارم گروه های یک و دو و گروه های سه و چهار به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت چهار تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.