به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن ریحانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج استانداری کرمانشاه که در محل ساختمان مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مدیران دولتی باید مردم را تکریم و رضایت آنان را جلب کنند، افزود: زمانی که مردم از دستگاه های دولتی رضایت داشته باشند، نظام تقویت خواهد شد.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: بدون شک بی نظیرترین تشکل مردمی در جهان «تشکل بسیجی» است.
وی بسیج را فرهنگی بی نظیر دانست و گفت: این مدل حرکت بسیجی ملت بزرگ ایران در دیگر‌ کشورهای جهان به ویژه کشورهای منطقه به خوبی دیده می شود و امروز شاخ و برگ های بسیج در کشورهای اطراف خودنمایی می کنند.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، با بیان اینکه بسیج برای حفاظت و حراست از هویت و دستاوردهای انقلاب ایجاد شده است، اظهار داشت: اگر در هر جای دنیا تفکر بسیجی قالب شود، بدون شک پیروزی نزدیک است.
ریحانی با تاکید بر اینکه باید به دنبال ساختن الگو مدیریت جهادی در دستگاه های دولتی باشیم، گفت: تفکر مدیریت جهادی امروز توانسته است که با وجود تمام مشکلات، پیشرفت انقلاب را سرعت بخشد.
وی فرهنگی بسیجی را بزرگترین امید برای دوستان انقلاب اسلامی و مایه یاس دشمنان دانست و گفت: بسیج صحنه هایی تکرار نشدنی را در دفاع مقدس شکل داد و ایثار و شهادت را به یک فرهنگ تبدیل کرد.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه ، با بیان اینکه ایران اسلامی دارای اقتدار و امنیت است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام آتش های اطرافش کشوری امن در منطقه محسوب می شود.
ریحانی ، پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی را بزرگترین اقتدار کشور خواند و گفت: تا زمانی که مردم پشتوانه نظام هستند شتاب حرکت ما به سمت پیشرفت بیشتر خواهد شد، اما زمانی که مردم از نظام فاصله بگیریم باید منتظر حادثه باشیم.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از قدرت فرهنگ بسیجی بهره می برد، گفت: برای حفظ امنیت کشور علاوه بر تقویت تجهیزات نظامی باید فرهنگ بسیجی نیز بیش از پیش تقویت شود.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.