حسن سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید برای رای موافق یا مخالف خود، استدلال داشته باشند و مبنای هر استدلالی باید براساس بررسی علمی، تجربی و واقعیت های کشور ، منطقه و فرا منطقه باشد.
وی افزود: مردم این حق را دارند که بدانند کدام نماینده به طرح ها رای مثبت یا منفی داده اند.
سلیمانی سپس با اشاره به اینکه مردم باید رفتار نمایندگان ، کارها و فعالیت های آنها را در مجلس زیرنظر و ذره بین قرار دهند، ادامه داد: مطالبه مردم از نمایندگان باید درست باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه شفافیت عملکردها باعث کاهش فساد می شود، گفت: عملکرد شفاف نمایندگان مجلس باعث می شود که از زد و بندها جلوگیری شود، بدون شک باید نمایندگان مجلس هنگام رأی دادن منافع ملی را لحاظ کنند.
نماینده کنگاور در مجلس با بیان اینکه این شفاف شدن باعث می شود مردم نمایندگان را قضاوت کنند، گفت: اگر این موضوع تحقق یابد نماینده نمی تواند به نفع هر شخص و گروهی رای بدهد.
سلیمانی با بیان اینکه در هر لباسی که هستیم وظیفه خدمت به مردم را داریم و باید به هر نحوی مشکلات مردم را برطرف کرد، افزود: صداقت، دینداری و خدامحوری را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی با اشاره به ظرفیت های حوزه انتخابیه در شرق استان کرمانشاه گفت: باید از این ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت توسعه منطقه و شهرها و روستاهای مختلف آن استفاده کرد.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.