به گزارش ایرنا؛ جمال ابراهیمی روز یکشنبه در جریان بازدید فرماندار روانسر از اجرای طرح های عمران شهری افزود: روزانه شاهد حجم بالای تردد در این معابر هستیم و با هدف بهبود عبور و مرور، توسعه زیرساخت های حمل و نقل درون شهری و خدمات رسانی به شهروندان این معابر آسفالت و بهسازی شده است.
وی تصریح کرد: در راستای افزایش خدمات محله ای شهر سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای بتن ریزی کوچه های محله صالح آباد و کوچه های خیابان بهار در نظر گرفته شده و پیمانکار نیز بخشی از کار را انجام داده است.
شهردار روانسر با بیان اینکه کوچه و معابر محله صالح آباد خاکی بود، بهسازی این معابر از مهمترین دغدغه ها و خواسته های ساکنان این محله دانست و گفت: با توجه به اهمیت موضوع عملیات بتن ریزی آن در دستور کار قرار گرفت.
ابراهیمی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر روانسر همواره میزبان گردشگران و مسافرین است ، توسعه فضای سبز یکی از اولویت های این شهرداری است و بر همین اساس ایجاد بوستان و فضای سبز را در محله زمین شهری آغاز و یک میلیارد و 500 میلیون ریال را برای اجرای آن در نظر گرفته ایم.
فرماندار روانسر نیز گفت: روانسر از نظر ساختار شهری، مشکلات زیادی از سال های گذشته دارد که رفع این موانع یک شبه مقدور نیست ولی خوشبختانه پروژه های زیرساختی و زیربنایی خوبی در حال انجام است.
حسین ویسمرادی افزود: نیاز امروز مردم به خدمات شهری با چند سال گذشته تفاوت زیادی دارد که باید با انجام کارهای عمرانی براساس مدل روز نیازهای مردم مرتفع شود.
وی تصریح کرد: شهر روانسر قابلیت ها و ظرفیت های زیادی دارد که باید با استفاده از این ظرفیت ها، به توسعه و عمران شهر کمک کرد.
نماینده عالی دولت در روانسر اضافه کرد: با توجه به شرایط شهر روانسر و وجود جاذبه های دیدنی و گردشگری، نیاز است تا شهرداری و اعضای شورای شهر برنامه ریزی های لازم را در خصوص توسعه و زیباسازی شهر انجام دهند.
ویسمرادی بر ایجاد زیرساخت های شهر، توجه به مناطق حاشیه نشین شهری، خدمات به محلات مختلف شهر و نگاه بلند مدت و آینده نگر در اجرای طرح ها تاکید کرد و گفت: نقش و همراهی مردم در افزایش درآمدهای قانونی و مستمر برای شهرداری آبادانی وعمران بیشتری را در پی خواهد داشت.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.