رامین صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود این گرانی و کمبودها، شهرداری آسفالت و تعمیر معابر شهر را در اولویت خود قرار داده و در نیمه اول امسال اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.
او از راه اندازی کارخانه آسفالت، آسفالت و تعمیر 84 هزار متر معابر سطح شهر، بازگشایی سه معبر جدید، اجرای 6 هزار متر موزائیک و سنگ فرش، زیرسازی و آسفالت 2 محله با خرید 12 هزار تن آسفالت، پنج هزار تن شن و ماسه و 800 تن قیر را از جمله این اقدامات ذکر کرد.
او جلب رضایت مردم و ارائه خدمات بهتر و بیشتر و مطلوب به شهروندان را در اولویت کاری شهرداری کنگاور دانست و گفت: در این راستا از همه توان و ظرفیت مجموعه شهرداری استفاده می کنیم.
وی به افزایش بودجه شهرداری در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته بودجه شهرداری 9 میلیارد تومان بود که این رقم امسال به 20میلیارد تومان افزایش یافته است که این افزایش منجر به فعالیت 2 برابری شهرداری در راستای تحقق طرح ها و برنامه های عمرانی و افزایش 40 درصدی خدمات به شهروندان شده است.
او تصریح کرد: با توجه به جمعیت حدود 50 هزار نفری شهر کنگاور، سرانه هر نفر حدود یک میلیون و 800 هزار ریال است.
شهردار کنگاور در ادامه ساماندهی نیروی انسانی برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت عمومی را یکی از اقدامات شهرداری در سال جاری ذکر کرد و گفت: با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر شهرداری ها، سامان دادن به منابع مالی و وصول مطالبات شهرداری در اولویت قرار گرفته است.
صادقی به عدم وصول کمک های دولتی به شهرداری کنگاور نیز اشاره کرد و افزود: شهرداری با وجود مشکلات مالی که با آن مواجهه بود اما تاکنون در پرداخت حقوق، عیدی و سنوات کارکنان مشکل حادی نداشته است.
وی همچنین رنگ آمیزی و جدول کاری هشت هزار متر معابر سطح شهر، ساماندهی مزار شهدا، احداث گلخانه گل و گیاه، نصب 500 پایه روشنایی و خرید 300 پروژکتور برق، تعمیر ساختمان آتش نشانی، دیوار کشی، رنگ آمیزی و تعمیر ماشین آلات شهرداری را از دیگر اقدمات شهرداری اعلام کرد.
راه اندازی کشتارگاه ذبح با سردخانه، کاشت 15 هزار اصله نهال و انجام انواع برنامه های فرهنگی، مذهبی و ملی از دیگر برنامه های شهرداری کنگاور در نیمه نخست امسال بوده که شهردار به آن اشاره کرد.
شهر کنگاور با 50 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
3209/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.