به گزارش روز سه شنبه ایرنا؛ سردار ناصر باباخانی در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) شهرستان جوانرود با تسلیت ایام ماه محرم افزود: آمریکا با راه انداختن توطئه های شوم خود در صدد ضربه زدن به نظام و کشور ماست اما با وجود نعمت رهبری و پشتیبانی مردم، نقشه های دشمنان خنثی می شود.
وی به فشارهای اقتصادی آمریکا نیز اشاره کرد و یادآور شد: مردم ما چون برای این نظام و انقلاب خون داده اند تسلیم این فشارها نخواهند شد.
جانشین سپاه ناحیه جوانرود نیز در این رزمایش با تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دفاع مقدس به فلسفه قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است و هر کس در کشتی ایشان بنشیند نجات خواهد یافت.
سرگرد فعله گری بر لزوم الگو گرفتن از مکتب امام حسین (ع) تاکید کرد و افزود: ضرورت دفاع از حق از درس های است که مکتب عاشورا به ما می آموزد.
وی گفت: معرفت و بصیرت افزایی، عمل به تکلیف و ایثار و فداکاری از دیگر درس های مکتب عاشورا است که همه ما بسیجیان باید به آن عمل کنیم.
در این رزمایش بسیجیان شهرستان جوانرود قدرت، اقتدار، توان رزمی، آمادگی و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.
در این رزمایش علاوه بر حضور گردان های عاشورایی، گروه های جهادی بسیج ماموریت اقدامات جهادی در مناطق محروم شهرستان جوانرود را نیز آغاز کردند که ارائه خدمات محرومیت زدایی، پزشکی و بهداشتی از جمله اقدامات آنان است.
سرگرد حسین فعله گری جانشین سپاه ناحیه جوانرود هدف از برگزاری این رزمایش را امید آفرینی، روحیه ‌بخشی و انسجام ‌بخشی به بسیجیان به عنوان ارکان اقتدار و امنیت مردم و همچنین خدمت‌ رسانی به محرومان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفرجمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.