حسین خدرویسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان سرانه ودیعه پرداختی مسکن به مددجویان در شهرهای زیر 20 هزار نفر بین 50 تا 100 میلیون ریال و در شهرهای بالای 20هزار نفر نیز بین 100 تا 150 میلیون ریال است.
وی همچنین در خصوص پرداخت اجاره مسکن مددجویان نیز گفت: به طور ماهیانه در شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت بین 700 تا 800 هزار ریال و در شهرهای بالای 20 هزار نفر نیز بین 800 هزار ریال تا یک میلیون ریال پرداخت شده است.
خدرویسی تصریح کرد: این کمک ها به 9 هزار و 210 خانواده فاقد مسکن پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در ادامه افزود: با توجه به محدودیت منابع امدادی و شمار بالای خانوارهای زیر حمایت فاقد مسکن، این نهاد به منظور تامین کمک هزینه ودیعه و اجاره مسکن، نیازمند مشارکت بیشتر خیران و نیکوکاران است.

** توزیع 2700 بسته لوازم التحریر در مناطق زلزله زده
وی در بخش دیگری از سخنانش به توزیع 2هزار و 700 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم مناطق زلزله زده استان نیز اشاره کرد و گفت: این بسته ها با هدف حمایت از دانش آموزان محروم در سال تحصیلی جدید میان آن ها توزیع شده است.
خدرویسی یادآوری کرد: این تعداد بسته با مشارکت خیران نیک اندیش فرهنگی به ارزش بیش از 95 میلیون ریال خریداری و توزیع شده است.
او همچنین گفت: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، بر روی دفترهای توزیعی طرح ایثار و شهادت حک شده است.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند که بیش از 12 هزار نفر آن ها را دانش آموزان تشکیل می دهند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.