سردار منوچهر امان اللهی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهدا از برگزیده ترین افراد زمانه بودند که برای اعتلای جمهوری اسلامی و حفظ اسلام و انقلاب از خطرات از همه چیز خود گذشتند.
وی اظهار داشت: شهیدان برای هدف خود با خداوند معامله کردند و در آسمان کشور درخشیدند تا امروز در همه محافل از آن ها با احترام و به نیکی یاد شود، شهدایی که همه ما مدیون آن ها هستیم.
سردار امان اللهی ادامه داد: شهدا به بیانات ولی فقیه زمان خود حضرت امام (ره) عمل کرده و در مسیر روشن ولایت حرکت کردند و امروز ما هم وظیفه داریم در مسیر و خط ولایت و رهبری حرکت کرده و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشیم.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه شهدای گمنام را از عزیزترین شهدا و مجاهدان فی سبیل الله معرفی کرد و گفت: آن ها به ظاهر گمنام و نام و نشانشان بر ما پوشیده است اما در باطن نزد خداوند جزو محبوترین انسان ها هستند و از نعمت های پروردگارشان متنعم و برخوردار هستند.
وی اضافه کرد: شهدای گمنام سالهاست که خانواده هایشان چشم به راه آمدنشان هستند و در مظلومیت به سر برده اند اما امروز با این حضور پرشور مردم از گمنامی خارج و هر کدام از افراد شرکت کننده در مراسم را می توان عضوی از خانواده آن ها دانست.
سردار امان اللهی در پایان گفت: مردم ولایتمدار و قدرشناس استان کرمانشاه امروز با همه وجود به استقبال لاله های خونین آمدند چرا که همه می دانند شهدا حق زیادی بر گردن تک تک ما دارند و حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا حداقل کاری است که می توانیم برای آن ها انجام دهیم.
مردم شهید پرور و ولایت مدار کرمانشاه امروز پیکر پاک 9شهید گمنام را از چهار راه بسیج تا میدان آزادی را تشییع کردند.
استان کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس 9800 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.