به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ 'علیرضا دلیری' روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقدام های اطلاعاتی پلیس ، فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر که قصد داشتند یک محموله را از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه منتقل کنند، شناسایی و انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اقدام های به موقع پلیس، خودروهای حامل مواد مخدر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت در زمان لازم نسبت به توقیف آن ها اقدام شد که پس از بازرسی نزدیک به 93 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ دلیری یادآوری کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 929 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 18.5 درصد رشد داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک هزار و 700 نفر از خرده فروشان مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: آمار دستگیری نیز نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد نشان می دهد.
وی همچنین با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر علاوه بر تلاش برای انهدام باندهای مخدر سنتی، نگاه ویژه ای به برخورد با باندهای مخدر صنعتی نیز دارد، گفت: در حالی که طی نیمه اول سال گذشته 10 باند منهدم شد این رقم امسال به 15 باند رسید.
سرهنگ دلیری در پایان اظهار داشت: از مجموع کشفیات صورت گرفته 94 درصد آن مربوط به مواد مخدر سنتی و 6 درصد نیز مربوط به مواد مخدر صنعتی بوده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.