محمدحسین محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های عمومی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور، امسال با طرحی جدید و به صورت وزن به وزن از 10 مرداد ماه آغاز و امروز( 23 شهریور) پایان یافت.
وی ادامه داد: در مسابقات کشتی آزاد، ارشک محبی تنها مدال طلای کشتی گیران کرمانشاهی را در وزن 92 کیلوگرم با شکست حریف مازندرانی خود کسب کرد.
محبی یادآور شد: در اوزان 97 و 125 کیلوگرم نیز به ترتیب علی آرین پور و محمد مرادی از کرمانشاه توانستند مدال برنز را تصاحب کنند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: در وزن 61 کیلوگرم خیرالله قهرمانی مقام پنجم و در وزن 74 کیلوگرم نیز علیرضا مرادی مقام هفتم را برای کرمانشاه کسب کردند.
وی همچنین با اشاره به رقابت های کشتی فرنگی اظهار داشت: در وزن 67 کیلوگرم این رقابت ها، محمدسعید عزیزی توانست با شکست تمامی رقبا و کشتی گیری از مازندران در دیدار فینال مقام قهرمانی را از آن خود کند.
محبی یاداوری کرد: تنها مدال برنز فرنگی کاران کرمانشاه نیز در وزن 130 کیلوگرم توسط سعید جلیلیان کسب شد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه همچنین از کسب یک مقام پنجمی توسط وحید عباسی در 63 کیلوگرم، یک مقام نهمی توسط ایمان حسینی در 97 کیلوگرم و یک مقام دهمی توسط فرید عسگری در 130 کیلوگرم نیز خبر داد.
در این دوره از مسابقات یک هزار و 265 ورزشکار شامل 810 کشتی گیر در بخش آزاد و 455 کشتی گیر در بخش فرنگی با هم رقابت کردند.
در استان کرمانشاه بالغ بر هشت هزار و 500 کشتی گیر بیمه شده زیرنظر هیات به فعالیت می پردازند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.