به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به حرکت کفار غربی و ایادی آن ها در روزهای اخیر که منجر به ایجاد تفرقه بین شیعیان بصره عراق و مردم خوزستان شد ، افزود: با هوشیاری مردم 2 کشور این حرکت شیطانی شکست خورد و دشمن بار دیگر ناامید شد.
وی اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در عملیات میدانی و جنگ نظامی شکست سختی را در عراق و سوریه متحمل شدند و فرزندان بسیجی ملت پهلوان خیز کشورمان ، امریکا و اسراییل را در عراق و سوریه زمین گیر کردند از این رو با تبلیغات و صحنه سازی به ایجاد اختلاف بین مردم ما و کشور همسایه عراق پرداختند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: دشمنان تا زمانی که به دروغ و صحنه سازی های خود علیه اسلام و مسلمانان ادامه دهند با هوشیاری ملت های مسلمان و بیداری علمای اسلامی شکست خواهند خورد و راه به جایی نمی برند.
حجت الاسلام ملکی افزود: ملت ما شیعیان بصره را برادران خود می دانند و ما جوانان بسیاری را برای ایجاد امنیت در عراق فدا کردیم و اگر ایران اسلامی نبود امروز اثری از عراق و سوریه در نقشه جهان نمی ماند و داعش در این 2 کشور جنایات بسیاری را مرتکب می شد.
وی در ادامه با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در کردستان عراق اظهار داشت: تروریستان چندین بار قصد حمله تروریستی به داخل مرزهای ما را داشتند که چندین بار از سوی کشورمان به آن ها تذکر داده شد اما از این اقدام خود کوتاه نیامدند که توسط نیروهای سپاه به آن ها حمله شد.
وی ادامه داد: ما در بحث مساله امنیت کشورمان با هیچ کسی تعارف نداریم و امروز موشک های سپاه ما خط قرمزهای ما است و برای دفاع از تمامیت ارضی کشورمان با تمام قدرت دفاع می کنیم و به هیچ کشوری اجازه تجاوز به سرزمینمان را نخواهیم داد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.