سردار منوچهر امان اللهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در ماموریت نخست ماموران انتظامی شهرستان صحنه موفق به کشف 14 تن عسل احتکار شده به ارزش چهار میلیارد و 900 میلیون ریال شدند.
وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان صحنه در راستای برخورد با عاملان احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان پس از اطلاع از وجود یک انبار احتکار کالا و هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از انبار مورد نظر اقدام کردند.
سردار امان اللهی یادآوری کرد: در بازرسی از این انبار، 832 حلب 17 کیلویی عسل کشف شد و علاوه بر پلمب انبار، صاحبش نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف مقدار زیادی اجناس احتکار شده در روانسر، اظهار داشت: انبار محل احتکار این اجناس با تلاش های ماموران انتظامی شهرستان کشف و مورد بازرسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این بازرسی ها چهار هزار و 920 کیلوگرم برنج، حدود هفت هزار پاکت پودر رختشویی 500 گرمی و 600 کیلوگرم قند احتکار شده کشف شد.
سردار امان اللهی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش اجناس احتکار شده به یک میلیارد و 300 میلیون ریال می رسد.
فرمانده انتظامی استان، برخورد قاطعانه با احتکارکنندگان را از برنامه های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: این افراد مخلان واقعی نظام اقتصادی هستند که بدون هیچ گذشتی باید با آن ها برخورد شود.
وی در پایان گفت: طی ماه های اخیر مواد احتکار شده زیادی در سطح استان شامل مواد خوراکی، پوشاک، قطعات خودرو، لوازم خانگی و ... توسط پلیس کشف شده و پس از گذراندن مراحل قانونی با قیمت های مصوب در بازار میان مردم عرضه می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.