به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی کرمانشاه؛ با ابراز انزجار از تفکر اختلاس، احتکار و گرانفروشی تاکید کرد که در شرایط کنونی باید بیشتر با این گونه موارد برخورد شود.
او گفت: در حالیکه قشری از جامعه کمرش زیر بار گرانی و بیکاری خم شده و سفر مردم نیز خالی و کوچک شده، برخی منابع مالی ملت را گستاخانه می برند و خود را هم ایمان دار می دانند اما باید بدانند که به فتنه ای گرفتار شده اند که آنها را در کام آتش خود خواهد کشید.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود با اشاره به دیدار اخیر هیات دولت با رهبر معظم انقلاب، گفت: ملت ایران مشکلات و سنگ اندازی های آمریکا را می بیند و درک می کند و انتظار دارند در میان مسئولان شکاف و اختلاف نباشد.
وی وحدت در میان همه آحاد جامعه را ضروری دانست تا کشور از آسیب دشمن در امان بماند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود با قدردانی از تلاش های دولتمردان برای خدمت به مردم و آزمون سخت مقامات استان در زلزله اخیر، گفت: مردم منطقه شرایط مناسبی ندارند و ادامه این اوضاع در مناطق زلزله زده آسیب هایی را در پی دارد که به مشکلات مردم و مسئولان می افزاید و باید با تدبیر و نظارت از این مسائل پیشگیری شود.
ماموستا محمدی همچنین از همراهی مردم برای صرفه جویی در مصرف آب و برق قدردانی کرد و افزود: ملت ایران ملتی با فرهنگ و همراه هستند و در این مساله نشان دادند هرگاه از آنها یاری طلبیده شود بی دریغ در حد توان کمک می کنند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود غرور، تکبر و تضییع حق مردم را رویه ای هلاکت بار دانست که متاسفانه امروزه عده ای به آن مبتلا هستند و با انباشت اموال حرام سرعت خود را در مسیر فنا افزایش می دهند.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.