به گزارش ایرنا، فردین کمانگر شنبه شب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن مجتمع فرهنگی هنری دیواندره با حضور اصحاب رسانه و جمعی از هنرمندان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در شرایط امروز وظیفه رسانه های داخلی سنگین تر از گذشته است و باید در برابر فرافکنی رسانه های بیگانه علیه کشورمان بهتر وارد عمل شوند.
وی ابراز امیدواری کرد: عبور از شرایط اقتصادی کشور با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، همکاری بیشتر مردم و اصناف مختلف و اعتمادسازی رسانه ها امکان پذیر است.
کمانگر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه جزء اثرگذارترین قشرهای جامعه هستند و به عنوان حلقه واسطه بین افکار عمومی و حاکمیت عمل می کنند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره نیز گفت: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای تکریم از خبرنگاران متعهد و متخصص است.
عثمان سهرابی افزود: انعکاس فعالیت ها فرهنگی و هنری در رسانه ها نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه دارد و اصحاب رسانه می توانند برای بازتاب رویدادها، دستگاهای مختلف را یاری کنند.
در این مراسم خبرنگاران به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
دفاتر چند هفته نامه و ماهنامه محلی و همچنین خبرنگاران رسانه ها و خبرگزاری های مختلف در شهرستان دیواندره فعالیت می کنند.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
به گزارش ایرنا، در تقویم رسمی ایران 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.
شهید صارمی مسئول دفتر ایرنا در مزار شریف بود که در سال 1377 در جریان حمله گروه طالبان به این شهر به همراه تعدادی از دیپلمات های کشورمان به شهادت رسید.
7353/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.