به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم امان اللهی روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و معرفی دستاوردهای این نظام به نسل آینده، برنامه های متنوعی پیش بینی شده که برخی از آنها از آذرماه سال گذشته کلید خورده و تا 22 بهمن امسال ادامه دارد.
وی با بیان اینکه برخی از برنامه های پیش بینی شده روتین و به صورت روزانه پخش می شود، افزود: تعدادی از برنامه ها نیز ویژه و فاخر است که بخشی از آنها در زمینه های تهیه و تولید فیلم، سریال و انیمشین خواهد بود.
مدیرکل صدا و سیمای کردستان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در بخش سیما تاکید کرد: ویژه برنامه چهل چراغ، چهل سردار، کارنامه، مستند تیکوشان، ریگای سربرزی و سرکوتنی نور از جمله این برنامه هاست که تعدادی از آنها به صورت روزانه و تعدادی هفتگی پخش خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه همچنین در مجموع هشت هزار و 400 دقیقه برنامه رادیویی برای چهل سالگی انقلاب در استان تهیه شده است، یادآور شد: معرفی و شناساندن چهل سردار در قالب چهل نمایش از رادیو، مستند روانگه، با کاروان، ویژه برنامه 50 قسمتی پرتو آفتاب از جمله برنامه های بخش صدا است.
امان اللهی اضافه کرد: در بخش خبر باکس 40 خدمت هر قسمت به مدت پنج دقیقه پیش بینی شده که تاکنون 11 قسمت آن پخش شده علاوه بر آن برنامه های سایر نهادها و ارگان ها نیز پوشش داده می شود.
وی با بیان اینکه در فضای مجازی نیز تاکنون 75 ویدئو در زمان های سه تا پنج دقیقه ای تولید و در پیام رسان های داخلی بازنشر شده است، گفت: در تمام برنامه های پیش بینی شده اقشار مختلف جامعه مد نظر قرار دارند.
مدیرکل صدا و سیمای کردستان در ادامه یادآور شد: انقلاب اسلامی براساس شعار عدالت اجتماعی، استکبار ستیزی، مبارزه با فقر و بیکاری و تبعیض و دفاع از ملت های ستمدیده و مظلوم تشکیل شد و طی این سال ها با توطئه های زیادی از سوی بدخواهان نظام روبرو بوده است.
وی با بیان اینکه دشمنان همواره با ترفندهای مختلف در صدد کُند کردن چرخ های پیشرفت کشورمان است، افزود: با وجود تمام کارشکنی های دشمنان، ایران اسلامی در حوزه های مختلف با پیشرفت مواجه شده که نشان دهنده تحقق شعائر انقلاب اسلامی است.
امان اللهی با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب دشمن از راه های دیگری در صدد ایجاد نابسامانی در کشور است، گفت: وظیفه داریم با تبیین دستارودهای 40 ساله انقلاب به نسل جوان توطئه دشمنان را خنثی کرده و مثل همیشه حافظ نظام و انقلاب باشیم.
به گزارش ایرنا، شبکه استانی سیمای مرکز کردستان در 25 آذر 1380 با تولید و پخش پنج ساعت برنامه در روز فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون این مرکز در 2 بخش صدا (رادیو) و سیما به صورت 24 ساعته برنامه پخش می کند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.