به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، شرمین شریفی روز سه شنبه اظهار داشت: در صورتی که این پیمانکاران نتوانند استانداردهای لازم را کسب کنند قرارداد شان فسخ خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اخطارهای مکرر و عدم توجه برخی پیمانکاران، وسایل بازی غیراستاندارد توسط این سازمان پلمب شده و پیمانکاران حق راه اندازی این دستگاه ها را تا زمانی که مجوز استاندارد را نگیرند، ندارند.
شریفی با بیان اینکه برای پیشگیری از حوادث تمام وسایل بازی فلزی و غیر استاندارد در سطح پارک ها جمع آوری شده است، تاکید کرد: همچنین این سازمان از طریق مزایده عرصه برخی از پارک ها را در اختیار پیمانکاران برای نصب وسایل بازی قرار داده است.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج یادآور شد: در حال حاضر 10 پیمانکار در پارک های سطح شهر با نصب وسایل و تجهیزات اقدام به برپایی شهربازی کرده اند.
وی اضافه کرد: با همکاری کارشناسان اداره استاندارد از تمامی وسایل بازی پارک ها بازدید و تجهیزات بازی غیر استاندارد شناسایی و در مکاتبه ای به پیمانکاران برای جمع آوری ابلاغ شد.
به گزارش ایرنا، شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت توسط سه ناحیه شهرداری اداره می شود و در این شهر علاوه بر پارک آبیدر با مساحت بیش از 260 هکتار در مجموع 90 بوستان عمومی و بوستان محله در نقاط مختلف شهر به وسعت 2 میلیون مترمکعب وجود دارد.
سرانه فضای سبز در این شهر 6 مترمربع برای هر شهروند و نصف میانگین سرانه فضای سبز در کشور است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.