به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی و بهمن مرادنیا با حضور در این مرکز درمانی از این نفر عیادت کرده و ضمن دلجویی از این مرزداران غیور با خانواده این عزیزان هم که در بیمارستان حضور داشتند، دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار علاوه بر استاندار و نماینده ولی فقیه در کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین محمد شفیعی فرماندار مریوان حضور داشتند.
نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان به همراه دیگر مسئولان همچنین از مرز خانم شیخان و باشماق در شهرستان مرزی مریوان هم بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و مشکلات این دو مرز قرار گرفتند.
پس از مصوبه دولت و حذف کولبری مرز خانم شیخان بسته شده و تنها برای تخصیص سهمیه کارت پیله وری به کالاهایی که از مرز باشماق ترخیص شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.
کالاهایی که به مرز خانم شیخان منتقل می شود پس از ارزیابی، ارزشگذاری، حساب حقوق و عوارض و تسهیلات پیله وران تحویل داده می شود.
به گزارش ایرنا، در حمله مسلحانه به پایگاه نظامی در نزدیکی روستای دری در شهرستان مریوان و درگیری بین گروه های تروریستی، معاند و ضد انقلاب با نیروهای نظامی کشورمان، 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.
10 نفر از شهدا پاسدار پایوار و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه است، هفت شهید اهل مریوان، یک شهید اهل سنندج و سه شهید نیز اهل شهرستان قروه هستند.
این پایگاه که در منطقه ای سخت گذر واقع شده توسط اعضای گروهک تروریستی پژاک (مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است) هدف حمله قرار گرفت و بر اثر شلیک گلوله، انبار مهمات آن منفجر شد، بیشتر نیروهای نظامی در اثر برخورد ترکش مواد منفجره انبار مهمات این پایگاه به شهادت رسیدند.
شهرستان مرزی مریوان در 130 کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است، استان کردستان دارای 220 کیلومتر مرز با کشور عراق است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.