به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال روز پنجشنبه در جلسه گزینش گران با حضور دبیر هیات عالی گزینش کشور اظهار داشت: اگر امروز در دنیا جایگاهی داریم که مدیون مشارکت و حمایت مردم است و اگر اعتماد آنها را نداشتیم، شکننده بودیم.
وی با استناد به این فرمایش مقام معظم رهبری که گزینش باید هوشمندانه، عادلانه و دقیق باشد، افزود: با توجه به این توصیه مهم، گزینش گران وظیفه سنگینی بر دوش دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: قانون در گزینش باید ملاک عمل باشد و آیین نامه های اجرایی، دستورالعمل ها و بخشنامه ها باید به درستی اجرا شود.
خوش اقبال یادآور شد: فرآیند گزینش دارای مراحل مختلفی از جمله تشکیل پرونده، استعلام، تحقیق، مصاحبه، ارزیابی، صدور و ابلاغ رای و مراحل تجدید نظر است و در همه این مراحل، سختی و پیچیدگی های کار به گونه ای است که در صورت سهل انگاری، ممکن است حیثیت افراد در معرض خطر قرار گیرد.
وی اضافه کرد: همه افراد ممکن است در طول زندگی دچار فراز و فرودهایی شوند بنابراین تاکید بزرگان نظام بر رعایت آبرو و موقعیت اجتماعی و توجه به شرایط حال افراد در موضوع گزینش است.
معاون استاندار کردستان گفت: دستگاه ها حق دارند که از میان افراد مختلف، بهترین ها را انتخاب کنند لذا فرایند رسیدگی باید به گونه ای باشد که شائبه ای ایجاد نشود و فرد احساس کند در طول رسیدگی حقی از او ضایع نشده است.
خوش اقبال اظهار داشت: در شرایط فعلی که کشور مورد هجمه های مختلف قرار دارد باید با اعتماد سازی سعی کنیم از این شرایط سخت همچون 40 سال گذشته به سلامت عبور کنیم.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.