به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مسعود خرم نیا روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی دیواندره با اشاره به اینکه امنیت کشور مرهون خون مطهر شهداست، اظهار داشت: همه مردم و مسئولان باید در کنار هم متحد باشند تا یاس و ناامیدی در دل دشمن روز به روز افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند مسئولان کشور در تحقق وعده ها صادق باشند، افزود: در مبارزه با فساد به هر شکلی، مسئولان و مردم در کنار هم و با مشارکت یکدیگر موفق می شوند.
سردار خرم نیا تاکید کرد: یکی از علل سرنگونی رژیم منفور پهلوی و پیروزی و ظهور انقلاب اسلامی در ایران مشارکت و خواست مردم برای برخورد با فسادهایی در حال گسترش در کشور بود.
فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه اتفاقات دی ماه گذشته در برخی مناطق کشور نشانه کمین دشمنان برای سوء استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام است، یادآور شد: هوشیار باشیم زیرا کنیه توزی و تفرقه افکنی از خصوصیات دشمن است و هیچگاه توطئه های آنها علیه این ملت تمام نمی شود.
سردار خرم نیا با تشریح برخی آسیب های اجتماعی و اقتصادی فضای مجازی در کشور گفت: نوجوانان و جوانان امروز از منابع غنی فرهنگی و دینی دور شده و به سادگی جذب کانال های معاند می شوند.
وی با اشاره به شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) اضافه کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با کالای قاچاق جدیت دارد چون این راهکاری برای حمایت از تولید داخلی است.
در این آیین با تقدیر از زحمات چهار ساله سرهنگ قدرت سورنی فرمانده انتظامی دیواندره، سرهنگ حمید رضایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.