به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار داشت: کردستان با این همه استعدادهای درخشان و جوانان مستعد و مردمان پرتلاش و زحمت کش همچنان با مشکلات زیادی روبرو است.
وی افزود: مردمان این دیار سال ها از نابرابری و بی‌تفاوتی هایی که نسبت به توسعه استان بود، رنج برده و با لطف پروردگار و اراده خوب مدیران و دولتمردان باید این نابرابری‌ها برداشته شود.
مرادنیا تاکید کرد: این استان دارای پتانسیل های بالایی در بخش های مختلف است اما زیرساخت های ما در هیچ بخشی شایسته مردم نیست و در حوزه آب و راه نیازمند توجه جدی دولت و مسئولان ارشد کشور هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد با نگاه ویژه دولت در این بخش ها مشکلات این استان تا حدود زیادی رفع و مردم احساس تبعیض نسبت به سایر استان ها نداشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم کردستان به عنوان مرزبانانی غیور شایسته خدمات بیشتر هستند، یادآور شد: توسعه این استان کاری دشوار و دست نیافتنی نیست و تنها همت مدیران استانی و عنایت مسئولان کشوری را می طلبد.
وی در ادامه افزود: با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و بازدید از طرح های مختلف این استان، 2 هزار و 300 ریال میلیارد ریال اعتبار به این استان اختصاص داده خواهد شد.
استاندار کردستان اضافه کرد: باید با برنامه ریزی و تلاش زمینه حضور مسئولان ارشد کشور را در استان فراهم و با تخصیص اعتبارات شرایط را برای بهره مندی مردم از خدمات بهتر فراهم کنیم تا روح یاس و ناامیدی از کردستان رخت بر بندد.
/9102/7348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.