سهیل فضل وزیری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه سقف چوبی و فرسوده بودن این منزل مسکونی مهار آتش را دشوار کرده بود، افزود: با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی مهار و از سرایت به منازل همجوار جلوگیری شد.
فضل وزیری بدون اشاره به علت وقوع این حریق تاکید کرد: با توجه به اینکه احتمال فرو ریختن این منزل مسکونی وجود دارد آتش نشانان هم اکنون در موقعیت حادثه مستقر هستند و اقدامات ایمن سازی محیط را انجام می دهند.
سرپرست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج یادآور شد: این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشت و میزان دقیق خسارت وارد شده به این واحد مسکونی نیز باید توسط کارشناسان ارزیابی شود.
به گزارش ایرنا، هشت ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز در سنندج وجود دارد که سه ایستگاه در نواحی منفصل و پنج ایستگاه در مناطق مرکزی قرار دارد.
ایستگاه های آتش نشانی این شهرستان با 153 نفر نیرو، خدمات مختلفی را به شهروندان ارائه می دهد که 130 نفر از این نیروها، عملیاتی هستند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.