امیر جمشید نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس نرخ های جدید مصوب شده امسال نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف این شهر بین 10 تا 15 درصد نسبت به نرخ های سال قبل افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه برچسب نرخ های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع می شود، افزود: رانندگان موظف هستند نسبت به نصب آن در معرض دید مسافران اقدام کنند.
جمشیدنژاد تاکید کرد: براساس نرخ های جدید بیشترین کرایه مربوط به مسیر میدان نبوت به ناحیه منفصل نایسر و بالعکس با 15000 ریال و کمترین نرخ نیز مربوط به مسیر میدان انقلاب به میدان آزادی با 5000 ریال است.
وی با اشاره به اینکه این نرخ جدید از امروز به صورت قانونی قابل اجرا است، یادآور شد: از ساعت 24 هر شب تا 6 صبح 30 درصد به نرخ های اعلام شده، اضافه خواهد شد.
جمشیدنژاد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه شکایت و مغایرت در دریافت کرایه ها مراتب را از طریق سامانه پیامکی 100002040 به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان اطلاع دهند.
ناوگان حمل و نقل درون شهری سنندج متشکل از بیش از سه هزار دستگاه تاکسی است که در مسیرهای مختلف درون شهری به صورت خطی و گردشی خدمات ارائه می کنند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.