موسی محبتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیات ورزش های جانبازان و معلولان فقط در شهر سنندج دارای یک مجموعه و سالن ورزشی است و در سایر شهرستان های استان هیچگونه امکاناتی ندارد.
وی با بیان اینکه ورزشکاران توانمندی در رشته های ورزشی جانبازان و معلولان فعالیت دارند، افزود: به دلیل نبود امکانات و سالن اختصاصی در شهرستان ها، کسب نتایج خوب در مسابقات کشوری برای ورزشکاران دشوار شده است.
محبتی بودجه اختصاص یافته سال گذشته به این هیات را مناسب دانست و تاکید کرد: حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بدهی داشتیم که با بودجه تخصیصی آن را پرداخت کردیم.
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان کردستان با اشاره به اینکه 15 ارگان با این هیات مرتبط هستند و باید به آن کمک کنند، یادآور شد: هیچکدام از این ادارات در بحث ارائه خدمات و امکانات ورزشی، هیات را یاری نمی دهند.
محبتی با اشاره به اینکه جانبازان و معلولان ورزشکار در 18 رشته ورزشی فعالیت دارند، اضافه کرد: نیاز است ادارات و ارگان ها خدماتی مانند استفاده رایگان از سالن ها را به این ورزشکاران ارائه دهند در حالیکه برخی دستگاه ها استفاده از این امکانات را به پرداخت هزینه منوط کرده اند.
وی از آغاز طرح استعدادیابی در رشته های بدمینتون و دو و میدانی در قروه، سقز و سنندج خبر داد و گفت: بعد از ماه رمضان در شهرهای دیگر استان نیز این طرح را اجرا می کنیم.
محبتی با بیان اینکه طرح استعدادیابی در شهرهای استان به کمک آموزش و پرورش استثنایی انجام می شود، افزود: هدف ما این است که در بخش ورزش های جانبازان و معلولان اصولی و ریشه ای کار کنیم.
247 ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در وزرش های جانبازان و معلولان کردستان در حال فعالیت هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.