آیین کلنگ زنی دبیرستان 18 کلاسه سروش با حضور فرمانده کل سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان امروز در آئین کلنگ‌زنی دبیرستان دخترانه سروش سنندج که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، گفت: ساخت فضاهای آموزشی از اولویت‌ها و اقدامات آموزش و پرورش و توسعه و نوسازی مدارس است و همواره سعی بر این است فضاهای مناسب برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان احداث شود.

وی با اشاره به اینکه احداث دبیرستان 18 کلاسه سروش در شهرستان سنندج امروز کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: تلاش براین است تا ساخت این مدرسه در سال‌تحصیلی 98-97 به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برای احداث این مدرسه اعتباری حدود 800 میلیون تومان در سال 96 اختصاص یافته و پیش بینی می‌شود برای تکمیل آن 2 میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تسریع در روند احداث این مدرسه را منوط به تخصیص اعتبارات سال 97 دانست و گفت: سپاه بیت‌المقدس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای احداث این مدرسه کمک‌های ارزشمندی کرده‌اند.

ماجد احمدی رئیس نوسازی وبهسازی مدارس استان نیز در ادامه این آیین گفت: این مدرسه دارای دو هزار و 550 مترمربع زیربنا است و دارای 40 اتاق خواهد بود.

وی بیان کرد: اتاق‌های این مدرسه شامل دو آزمایشگاه و 18 کلاس درس و اتاق معلمان، بخش سرایداری ، محوطه سازی ،سرویس بهداشتی و غیره است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.