به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، آیین تودیع و معارفه معاون شهرسازی شهرداری سقز با حضور معاونان سیاسی و عمرانی فرمانداری، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، که ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مهندس زینلی، دکتر صابر زارعی به عنوان معاون جدید شهرسازی شهرداری معرفی شد.

در این مراسم کامیل کریمیان معاون سیاسی فرماندار سقز قانونمداری، حرمت ارباب رجوع را اولویتی اساسی دانست و بیان داشت: تغییر و تحولات مدیریتی نشانه پویایی هر جامعه است که برای پیشرفت شهرستان باید از تمامی استعداد ها و پتانسیل ها بهره گرفت.

سپس شهردار سقز با اشاره به اینکه حوزه شهرسازی چشم بینای شهرداری است، خاطرنشان ساخت: قانونمداری، تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی شهروندان باید سرلوحه کاری مجموعه شهرداری به ویژه حوزه شهرسازی قرار گیرد
دکترچیا صالحی بابامیری اظهار داشت: توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر سقز در سایه همکاری، همدلی و تعامل سازنده میسر خواهد شد که انتظار است، این مهم بیش از بیش در بین همکاران شهرداری تقویت گردد.
سپس مهندس سردار دوغی رئیس شورای شهر سقز ضمن اشاره به توانمندی و تخصص معاون قبلی شهرسازی شهرداری، تلاش برای توسعه و پیشرفت شهری را مهم خواند و گفت: دکتر زارعی دارای تجربیات، توانمندی و تخصص در حوزه شهرسازی بوده که انتظار است در راستای رفع مشکلات احتمالی و تقویت بیشتر این حوزه گامی اساسی بردارند.
امیر زارع زاده سخنگوی شورای شهر سقز نیز قانونمداری و تکریم ارباب رجوع را دو اصل مهم جهت خدمتگزاری مناسب تر به شهروندان بر شمرد.
کژال شکوری عضو دیگر شورای شهر به قانونمداری و توانایی های مهندس زینلی اشاره و بیان داشت: امید است نتیجه این تغییر و تحولات مثبت بوده و بتوان از سرمایه های اجتماعی شهرستان در راستای توسعه سقز بیش از بیش بهره گرفت.
علی محمدیان معاون عمرانی فرماندار سقز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مجموعه شهرداری، تخصص، نیروی انسانی کارآمد، تعهد و مسئولیت پذیری را از شاخصه های پویایی و توسعه هر جامعه ای دانست
افسین عزیزی عضو شورای شهر سقز ضمن یادآوری گسست کالبدی موجود در شهر سقز؛ توجه به فرآیند بازآفرینی شهری، ساماندهی و تلاش در راستای رفع مشکلات سکونتگاه های غبررسمی را از ضروریات حوزه مدیریت شهری دانست و برتوانمندی حل مسئله و تکریم ارباب رجوع و توجه به قشر کم درآمد جامعه توسط معاون جدید شهرسازی تاکید کرد.

در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس زینلی تقدیر و صابر زارعی به عنوان معاون شهرسازی شهرداری معرفی شد.
معاون جدید شهرسازی شهرداری سقز دارای سابقه چند ساله در معاونت عمرانی فرمانداری ویژه سقز، یک دوره عضویت در شورای شهر سقز و... می باشد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 889787
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.