امین مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا یکی از این فیلم ها است که هر روز در چهار سانس 9:45 صبح، 14:30، 18:30 و 20:15 در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج نمایش داده می شود.
وی افزود: همچنین در این ایام انیمیشن فیل شاه به کارگردانی هادی محمدی در سانس های 10 صبح، 16 و 18، لاتالی به گردانی محمدحسین مهدوی در سانس های 14:15، 16:15 و 18:15 و مصادره به کارگردانی مهران احمدی در سانس های، 9:30 صبح، 14، 16:30، 20:30 اکران خواهند شد.
رئیس حوزه هنری کردستان با دعوت از علاقه مندان جهت دیدن این فیلم ها ابراز امیدواری کرد در تعطیلات نوروزی بتوانیم میزبان شایسته ای برای مهمانان و مسافران در پردیس سینمایی بهمن باشیم.
مرادی در ادامه به دیگر برنامه های حوزه هنری برای ایام تعطیلات نوروز سال 97 اشاره کرد و گفت: جشن شادیانه یکی از برنامه های اصلی در این ایام است که از دوم تا ششم فروردین در پارک سپیدار سنندج برگزار می شود.
وی تاکید کرد: این جشن با حضور گروه های موسیقی سنتی و فولکلور، رقص محلی، گروه تنبور نوازان و گروه دف نوازی دف نوای رحمت هر روز از ساعت 16 تا 18 اجرا می شود.
وی با بیان اینکه این جشن در راستای سیاست های استاندار کردستان مبنی بر ایجاد فضای شور، نشاط و شادی عمومی در برنامه های عید نوروز برنامه ریزی شده است، افزود: ورود عموم برای حضور در این جشن آزاد است.
به گزارش ایرنا، پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضاهای جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج، 759 صندلی دارد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.