مسئول آموزشگاه رنگدان سنندج روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه 70 اثر نقاشی و طراحی بر روی بوم و کاغذ به نمایش گذاشته شده است.
ناهید منبری این آثار را متعلق به 20 تن از هنرجویان آموزشگاه دانست و تاکید کرد: این آثار حاصل یکسال تمرین و ممارست هنرجویان در کلاس های آموزشگاه است که در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.
وی موضوع آثار نمایشگاه را آزاد اعلام کرد و گفت: عکس پرتره، اشیا و طبیعت مهمترین محور آثار عرضه شده در این نمایشگاه است.
مسئول آموزشگاه رنگدان سنندج ارزیابی مهارت نقاشی و طراحی هنرجویان بعد از یکسال آموزش را از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه دانست و اظهار کرد: هنرجویان از تکنیک های مختلف شامل نقاشی با رنگ روغن، ذغال، مداد و مداد شمعی در خلق آثار خود استفاده کرده اند.
منبری یادآور شد: هنرجویان آموزشگاه از سنین مختلفی هستند و نمای آثار آنها در نمایشگاه ها می تواند به ایجاد انگیزه بیشتر و ایجاد ارتباط با علاقمندان به هنر در سطح شهر کمک کند.
به گفته وی، پس از آغاز فعالیت آموزشگاه رنگدان سنندج در زمستان سال 93، این اولین نمایشگاه هنرجویان این آموزشگاه است که برپا می شود.
ناهید منبری مسئول آموزشگاه رنگدان سنندج متولد سال 1357 و دارای مدرک تحصیلی لیسانس نقاشی از دانشگاه هنر تهران است.
سال 84 با حضور در کلاس های نقاشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فجر سنندج پی به استعداد خود در این رشته هنری برده وسپس این رشته را در دانشگاه هنر تهران تا مقطع کارشناسی پیگیری می کند.
این هنرمند سنندجی تاکنون 2 نمایشگاه انفرادی در سنندج برپا کرده و آثار وی همچنین آثار وی در سه نمایشگاه گروهی در تهران، انگلستان و یونان به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه از 12 تا 17 اسفند دایر بوده و علاقمندان به آثار هنری می توانند امروز پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 با حضور در نگارخانه هنر سنندج از نمایشگاه بازدید کنند.
آموزشگاه رنگدان سنندج واقع درخیابان فلسطین، نبش بانک قوامین، جنب مجتمع چاپ ساینا و با کمترین میزان شهریه آماده آموزش به علاقمند به هنر نقاشی و طراحی است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.