مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در خصوص برگزاری این آزمون به خبرنگار ایرنا گفت: این آزمون در 2 مرحله شفاهی ویژه افراد 13 سال و حافظان کل و مرحله کتبی تمامی رشته ها به جز آزمون الکترونیکی برگزار می شود.
حجت الاسلام مصطفی نوروزی با بیان اینکه شرکت کنندگان این آزمون در چهار رشته حفظ و مفاهیم، معارف اهل بیت و انس با قرآن با هم رقابت کردند، افزود: در این آزمون پنج هزار و 665 نفر در رشته حفظ، 631 نفر مفاهیم، 129 نفر انس با قرآن و 73 نفر نیز در رشته معارف اهل بیت شرکت دارند.
به گفته وی، در این آزمون زندانیان و افرادی که در مراکز اصلاح و تربیت هستند با 293 نفر بیشترین آمار شرکت کننده و دانشگاهیان و کارکنان موسسات آموزش عالی با 27 نفر کمترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص داده اند.
حجت الاسلام نوروزی اظهار کرد: از میان شهرستان های استان نیز سنندج با یک هزار و 931 نفر، قروه با یک هزار و 163 نفر و بیجار با 834 نفر به ترتیب رتبه های اول تا سوم تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص دادند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه به افرادی که 70 امتیاز از این آزمون را کسب کنند گواهی نامه معتبر اعطا می شود، یادآور شد: نتایج این مسابقه 24 ساعت پس از برگزاری بر روی سایت این اداره کل قابل مشاهده است.
آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن کریم از 12 تا 18 اسفند امسال در 36 حوزه امتحانی برگزار می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.